mchamoun
Basic
Snyggt!Helt makalöst illa! Hittade bara två bilder med det svarta gummit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Helt makalöst illa! Hittade bara två bilder med det svarta gummit
Lite vissen idag(läs bakis) så jag avvaktar lite.Vet ju att du gillar att pilla med olika bandalternativ, så det där fixar du!
Vore gött å se viklåset också.
Jo det kan jag nog vara!Ingen som äger en 556 och är sugen på ett byte av sin H-länk till Fine-länk?
Riktigt snyggt nato där. Ser guldfärgat ut?Helgen börjar lida mot sitt slut och imorgon är det blöjbyten full time igen
Jag relaterar! Idag har varit en allmänt trött och seg dag. Gårdagen bjöd dock bl.a på gin-provning, cigarrer och gourmetkött. Soffläge och NFL nuLite vissen idag(läs bakis) så jag avvaktar lite.
Har du hittat en annan nu?Släng upp bilder på alla band ni kört till 556i! Tänkte köpa något kul tills den kommer till veckan.
Yes! Ska faktiskt köpa tillbaka den jag sålde till @Nissenutz, dvs den jag köpte av dig.Har du hittat en annan nu?
Där ser man! Hoppas den får stanna ett tag nuYes! Ska faktiskt köpa tillbaka den jag sålde till @Nissenutz, dvs den jag köpte av dig.
Haha! Det får den faktiskt, har sagt till mamma att sätta stopp om jag får för mig att sälja.Där ser man! Hoppas den får stanna ett tag nu
Vill du köpa en U1:a?Haha! Det får den faktiskt, har sagt till mamma att sätta stopp om jag får för mig att sälja.
Fast vi har faktiskt gjort upp att en U1:a är det enda undantaget, så jäkla illa att jag inte skojar alltså.Vill du köpa en U1:a?
Haha man ska ju helst göra som mamma säger.Haha! Det får den faktiskt, har sagt till mamma att sätta stopp om jag får för mig att sälja.
Tack! Ja, det är lite guldoliv typ.Riktigt snyggt nato där. Ser guldfärgat ut?
Är det delat också?Tack! Ja, det är lite guldoliv typ.
Här är en lånad bild där färgen framgår bättre.
Nöjd med kombon och gillar att det är lite kortare så att det bärs som ett vanligt canvas.
Beställ ett läder från MickeJ, det är den värdSläng upp bilder på alla band ni kört till 556i! Tänkte köpa något kul tills den kommer till veckan.
Är inget stort fan av läder tyvärr. Tänkte mer Nato, gummi osv.Beställ ett läder från MickeJ, det är den värd
Nej, det är precis som ett nato men det behöver inte vikas in eftersom det är någon centimeter kortare än vanligt nato.Är det delat också?
Tropicbandet som figurerat här är ju schysst.Är inget stort fan av läder tyvärr. Tänkte mer Nato, gummi osv.
Vart hittar man Hadley Roma? Och vad kostar det? Jag är faktiskt ganska sugen på att köpa ett grönt nato.Tropicbandet som figurerat här är ju schysst.
Hadley Roma är ett mycket bra alternativ också. Testa grått eller grönt
Har för mig att det kostar knappt 200 kr ink frakt från Weston watch straps.Vart hittar man Hadley Roma? Och vad kostar det? Jag är faktiskt ganska sugen på att köpa ett grönt nato.
Ingen dålig klocka de heller. Jag sneglar ofta på Tudor.Måste släppa in @AdrianO i kuddrummet igen
Jag lämnar dock iom Tillbakaförsäljningen. Riktigt trevlig klocka den där 556i. Har fått mig att förstå att inte alla klockor behöver dykarvridning.
Den lämnar till förmån för en BB36, tror jag iaf. Måste klämma på den i butik först
Fick hem 556:an idag. Sonen använde hellre sin Tissot Visodate.
Trevlig men jag är van med lite större klockor numera.
Om du bara löser infästningen på Paneraibandet kan du köra Sinnen som UTC-enhet på Pannan
Ädelt av dig men hoppas att du kommer tillbaka med en annan Sinn så småningomMåste släppa in @AdrianO i kuddrummet igen
Jag lämnar dock iom Tillbakaförsäljningen. Riktigt trevlig klocka den där 556i. Har fått mig att förstå att inte alla klockor behöver dykarvridning.
Den lämnar till förmån för en BB36, tror jag iaf. Måste klämma på den i butik först
Om skicket är bra och priset okej så kanske jag kan tänka mig att befria dig från pytteklockanFick hem 556:an idag. Sonen använde hellre sin Tissot Visodate.
Trevlig men jag är van med lite större klockor numera.
Finnes bara en Tudor BB36Ädelt av dig men hoppas att du kommer tillbaka med en annan Sinn så småningom
Tudorn, är det heritage? De har ju så många varianter. Den är i alla fall sjukt fin