leiden
Silver
Skyller på att jag hänger i SinntrådenFinnes bara en Tudor BB36
Grym klocka, skulle gärna ha den själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skyller på att jag hänger i SinntrådenFinnes bara en Tudor BB36
Neee flera, men alla ser likadana ut.Finnes bara en Tudor BB36
Jag fick det förevisat på erikson ur. Och det går ju, men viklåset är lite bredare än länken. Ser lite märkligt ut.Tråden är 170 sidor lång ...så jag frågar istället.
Finns det någon som testat att sätta gummi-claspen på annat band?
Pratar du vintage nu? Mig veterligen finns den endast en modell i 36mm 41mm däremot finns det gott om variationer påNeee flera, men alla ser likadana ut.
(Måndagshumor... Hatar mig själv en smula haha).
Skulle tro att den är väldigt tacksam på handleder som du och jag har lite Explorer-wannabe kanske men tror den skulle passa migSkyller på att jag hänger i Sinntråden
Grym klocka, skulle gärna ha den själv
Jag kommer självklart testa detta i kväll.Men såg nu att 856 har ett gummi med viklås. Det viklåset borde va 20mm brett. Kanske det kan funka att sätta på en U2 länk? Har för mig att U2 länken är 20 mm vid spännet.
@daviden
Det tror jag med. Tycker den är finare än Explorer. Inga siffror och snyggare visareSkulle tro att den är väldigt tacksam på handleder som du och jag har lite Explorer-wannabe kanske men tror den skulle passa mig
Skickat är kasst och jag är j**ligt dyr!Om skicket är bra och priset okej så kanske jag kan tänka mig att befria dig från pytteklockan
Buren av känd Norbergsbo berättigar ett prispremiumSkickat är kasst och jag är j**ligt dyr!
Ska fundera lite om den trots allt är till salu.
Haha låter som ett fynd Ja det är bara du hojtar till om det skulle vara aktuellt. Har svärföräldrarna i Riddarhyttan så en sväng förbi Norberg är ju inte helt orimlig när man är därSkickat är kasst och jag är j**ligt dyr!
Ska fundera lite om den trots allt är till salu.
Perfekt ju!Haha låter som ett fynd Ja det är bara du hojtar till om det skulle vara aktuellt. Har svärföräldrarna i Riddarhyttan så en sväng förbi Norberg är ju inte helt orimlig när man är där
Jag märkte ord och hade dålig humor baraPratar du vintage nu? Mig veterligen finns den endast en modell i 36mm 41mm däremot finns det gott om variationer på
Därför hatade jag mig själv en smula. Haha.Jag märkte ord och hade dålig humor bara
"Finns bara EN BB36..."
Finns ju många exemplar av den så att säga.
Spännande!Jag kommer självklart testa detta i kväll.
Stay tuned for bilder.
Nu hänger jag medJag märkte ord och hade dålig humor bara
"Finns bara EN BB36..."
Finns ju många exemplar av den så att säga.
Jag går åt andra hållet jagVisst har du 3 stycken Sinn? U1, 144 och EZM någonting.
Kom precis att tänka på att @Yoko måste kommit ikapp dig med antalet Sinn-klockor i samlingen!
Är det fortfarande U212 som gäller då?Jag går åt andra hållet jag
Min nästnästa klocka måste bli en Sinn.
Den nästa är vigd åt Cartier.
Nja... Känner att den kanske är lite för lik U1:an trots allt.Är det fortfarande U212 som gäller då?
757 med diapal, ja tackNja... Känner att den kanske är lite för lik U1:an trots allt.
Lite sugen på 757 eller ev. 857... men det hinner ändra sig under resans gång.
Jag var ju helt inne på en sådan förut.757 med diapal, ja tack
Jag har aldrig klämt på den men den ser väldigt läcker ut. På vilket sätt har den för lite närvaro?Jag var ju helt inne på en sådan förut.
Richard på Eriksons urhandel fixade så att tyskarna tog med sig en till Minibasel tidigare i år.
Men när jag testade den så tyckte jag att den hade lite för lite närvaro på handleden.
Nu när jag ser den så blir jag sugen igen. Vill man spara 10k så kan man köpa basversion av 757.
Ikapp och förbi med råge nu. Börjar bli ett maniskt och ohälsosamt hoarder-beteende. De e ju därför vi behöver en intervention.Visst har du 3 stycken Sinn? U1, 144 och EZM någonting.
Kom precis att tänka på att @Yoko måste kommit ikapp dig med antalet Sinn-klockor i samlingen!
Jag tror att det är allt det gråa. Till och med tavlan är ju grå. Men fasen alltså, den är bra läcker!Jag har aldrig klämt på den men den ser väldigt läcker ut. På vilket sätt har den för lite närvaro?