Som ett mingel på ett bröllop mellan familjer från olika samhällsklasser!Tack! Väldigt stelt till en början men börjar mjukna/forma sig något redan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som ett mingel på ett bröllop mellan familjer från olika samhällsklasser!Tack! Väldigt stelt till en början men börjar mjukna/forma sig något redan.
Du är säker på att det inte är ett avkok från när du försökte värme-forma ditt kanske liiiite för styva Isofrane-gummi?Provsmakar Aperol
Alltid!Sinn-tråden är on fire idag
Resultat?Fredagstrollar med grabben igen
2 mariestad och 35-40 trevliga minuter. Längre än så är inte tålamodet hos en 12-åringResultat?
Haha jo tog nog fel glasDu är säker på att det inte är ett avkok från när du försökte värme-forma ditt kanske liiiite för styva Isofrane-gummi?
Det ser iaf ut så
Såg härligt ut!2 mariestad och 35-40 trevliga minuter. Längre än så är inte tålamodet hos en 12-åring
Mycket bättre!Nu sitter länken på! Nu känns den på amen
Det är det. Kul med lite tid one on one. Man får ta del av deras liv och funderingarSåg härligt ut!
Nu sitter länken på! Nu känns den på amen
Mycket bättre!
Men du får fixa ett nytt inlägg också så du har med triangeln.
Hade en Marathon som såg ut så där. Köpte lysmassa och fyllde den själv, det funkade men blev inte hundra. Köp en ny, skulle jag säga.
En lös?Jag tappade bort triangeln på min 857, kontaktade Sinn och fick en ny inom några dagar.
Ja en lös. Det var i för sig inom garantin men snabbt gick det.En lös?
Det var ju geschwinnt om så var fallet!
Jaha, se där! Marathon svarade på samma fråga från mig att det inte gick. Hela ringen behövde införskaffas.Ja en lös. Det var i för sig inom garantin men snabbt gick det.
De borde verkligen se över sina fraktvillkor/leverantörer. Såna små saker ska inte kosta 12 euro att lägga i en vadderat kuvert.Har beställt en triangel från Sinn! 6 euro för triangeln och 12 euro för frakten
Jag förstår verkligen inte prissättningen när de tar 900kr för att skicka en klocka till Sverige. De verkar mest tycka att det är en j-la huvudvärk att behöva skicka saker utanför Tyskland?De borde verkligen se över sina fraktvillkor/leverantörer. Såna små saker ska inte kosta 12 euro att lägga i en vadderat kuvert.
Tror de behöver välja. Direkt eller genom AD.Jag förstår verkligen inte prissättningen när de tar 900kr för att skicka en klocka till Sverige. De verkar mest tycka att det är en j-la huvudvärk att behöva skicka saker utanför Tyskland?
Nog för att det säkert kostar några kronor men det är nästan en deal-breaker när man handlar för 20-30k och de vill att man pungar ut en tusenlapp till bara för att få hem prylarna när de flesta aktörer bjuder på DHL Express eller motsvarande i den prisklassen.
Bästa stunden på dagen ! Kaffe oh en prilla efter frukost!
Det låter rimligt men varför ens erbjuda direktförsäljning över huvud taget i så fall? Det känns som att de har en hel del att lära vad gäller kundvård och service och risken är att det bara skapar än mer badwill.Tror de behöver välja. Direkt eller genom AD.
Deras tillväxt sedan Lothar Schmidt köpte ut Helmut Sinn beror säkerligen på de nya modellerna och en del tekniska innovationer han tillförde.
Men Helmuts affärsidé var att sälja direkt utan mellanhänder så när de började med återförsäljare betydde det mycket större exponering.
Såklart är mycket effektivare att skicka upp 10 klockor till Sundbyberg än en till mig.
Läste på WUS forumet att många tvekade att köpa från Guinand då de inte har någon AD i USA som Sinn/Damasko har och där går Guinand miste om en betydande volymtillväxt.
Lär väl ha varit U1 nodate modden?Det låter rimligt men varför ens erbjuda direktförsäljning över huvud taget i så fall? Det känns som att de har en hel del att lära vad gäller kundvård och service och risken är att det bara skapar än mer badwill.
Var det inte Stålmannen som fick ett helt absurt prisförslag för någon justering men fick nej i alla fall när han sade sig vara villig att betala begärt pris?
En enkel lösning.Lär väl ha varit U1 nodate modden?
Jag tror det varit för krångligt att inte sälja till vissa länder pg avsaknad av AD därav har dom kvar möjligheten, tycker ändå det är en bra service..
Det är väl klart att det går, men känns som ett onödigt administrativt steg att begränsa. Möjligen skulle det driva lite mer försäljning mot lokal AD, men det är ju många här på KS som köpt klockor och tillbehör direkt från Sinn utifrån att det ”ändå” ska skickas. Nu är ju inte EUR-kursen den roligaste, men det har ju funnits perioder där det varit billigare att köpa direkt från Sinn.En enkel lösning.