Aldrig gift, så min kassa borde alltså vara outtömlig?Omgift?? Har hört att skilsmässa är brutalt dyrt.... . Så om du har undvikit det då kan du köpa något riktigt dyrt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig gift, så min kassa borde alltså vara outtömlig?Omgift?? Har hört att skilsmässa är brutalt dyrt.... . Så om du har undvikit det då kan du köpa något riktigt dyrt!!!
Hårt canvas på ingång. Från din, min och förstås Brad Pitts polare Steveo .Borealis är mjukare men håller med om att den där ska nog mest vara på länk eller ngt hårt canvas kanske
Jag slutade maj 2005 och gick från en stock kram i veckan till noll. I den mån jag sparat några pengar det lär de hamnat på resor, huset, barnen eller nåt annat.Det lustiga med saldot är att när jag tittat på saldot varje gång innan jag köpt klockor de senaste två åren; oj det har ju ökat! Då kan jag ju köpa en till!
Räknar jag rätt @Laddsladd ?
Har du en snus - klockköps mätare också? Kan ju bli en jobbig affär annars om du köper en Seiko vid 10k en oris vid 20 en Sinn vid 30 en Tudor vid 40 och så vidare.. Jag säger egentligen inte att det är fel bör tilläggas..Slutat många gånger men den här gången gick det otroligt enkelt.
Och summan jag sparat har räckt till ett antal klockor
Ja, men det var ett bra tag sedan. Får se om jag kan hitta...Har vi någon Arktis här på KS? Kan inte minnas att jag sett någon.
Tror inte detHar vi någon Arktis här på KS? Kan inte minnas att jag sett någon.
Nä, verkar bara ha diskuterat den, ingen som hade en ??Tror inte det
Tror inte det, vi kan väl ha pratat om den, lättförväxlad med 203?Nä, verkar bara ha diskuterat den, ingen som hade en ??
203 vanlig har postats. 203 0ch 206 finns både som Arktis och icke-Arktis.Tror inte det, vi kan väl ha pratat om den, lättförväxlad med 203?
Örebro?Syndade utomhus igår kväll. Kan någon skarpsynt och/eller geografiskt lagd frågesportsintresserad person se vilken stad det handlar om?
örebro?
Det är inte helt dumt gissat! Samma å. Annan stad.Örebro?
Kör du en Knugen?? "Köra Örebroare"Det är inte helt dumt gissat! Samma å. Annan stad.
Ser ut som Västerås... 10p rakt in i Deutsche Bahn-kupén!Syndade utomhus igår kväll. Kan någon skarpsynt och/eller geografiskt lagd frågesportsintresserad person se vilken stad det handlar om?
Das Stimmt gut! 10 sündige, aber sinnvolle, Punkte! Mycket bra.Ser ut som Västerås... 10p rakt in i Deutsche Bahn-kupén!
Så gillar man mjuka band är det borealis som gäller med andra ord?Har kastat på Borealis nu och skillnaden mot Cuda är stor. Borealis är mycket mjukare och behagligare. Cuda har jättetighta ringar där man trär in flärpen. Gick knappt att få i Cuda medan Borealis är tvärtom lite för glappt. Från minnet är Isofrane mittemellan dessa två i mjukhet och tighthet men det får väl ett senare fjongtest visa.
Ja det är min åsikt av de jag har testat. Sen är det ju ett rätt stabbigt gummi vi snackar om inte cordovanläder.Så gillar man mjuka band är det borealis som gäller med andra ord?
Ja det är verkligen inte farligt. Frakten gör att det drar iväg men servicekostnaderna är högst rimligaNu har Sinn svarat med ett kostnadsförslag för matrialet för min skadade 857a.
128€ för glas, nytt vridringsinlägg, packning och lumetriangel känns som ett rån, men där jag är förövaren.
Angående försäkrad frakt. Schenker skriver inget angående att det inte gäller klockor.
Bra på lädret!Kul klocka, inte helt lätt att fatta hur den fungerar... Försöker googla på Lemania185. Inte hittar jag mycket inte, och inte fan blir jag klokare. Men den är fin ivf!
Japp gifte sig bra!Bra på lädret!