Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Vad har du för gummi?God morgon! Trevlig att se att jag inte är den enda som jobbar idag …
Isofranekopia från watchwear.se. Har köpt 4 färger nu till priset av en halv isofrane tillsammans . Verkar bra; komfortabel direkt från början. Följsam men inte sladdrig.Snyggt! Vad har du för gummi?
Låter som drömkvinnanIsofranekopia från watchwear.se. Har köpt 4 färger nu till priset av en halv isofrane tillsammans . Verkar bra; komfortabel direkt från början. Följsam men inte sladdrig.
Varning för känsliga tittare:Låter som drömkvinnan
Kanske borde testa det också. Kan någon beställa åt mig så kan jag swisha med rubriken "träningskort"?Isofranekopia från watchwear.se. Har köpt 4 färger nu till priset av en halv isofrane tillsammans . Verkar bra; komfortabel direkt från början. Följsam men inte sladdrig.
”Brandmateriel”Kanske borde testa det också. Kan någon beställa åt mig så kan jag swisha med rubriken "träningskort"?
Förpackningsmaterial brukar vara gångbart.”Brandmateriel”
”Brandmateriel”
Ahhhhaaa ni tänkte så . Faktura då istället .Förpackningsmaterial brukar vara gångbart.
Grattis!!!Hämtade ut denna idag Otroligt nöjd med klockan Svårt att fånga urtavlan på bild men den är helt fantastisk. Så otroligt bra i verkligheten och kan tycka bilderna på nätet inte gör den helt rättvis. Tack @ERIKSON URHANDEL för möjligheten att få köpa denna och tack för ett fantastiskt bemötande
Grattis!Hämtade ut denna idag Otroligt nöjd med klockan Svårt att fånga urtavlan på bild men den är helt fantastisk. Så otroligt bra i verkligheten och kan tycka bilderna på nätet inte gör den helt rättvis. Tack @ERIKSON URHANDEL för möjligheten att få köpa denna och tack för ett fantastiskt bemötande
Grattis! Jag håller med, kul med lite färg i tråden! Ser att vara ganska levande färger, ibland härligt retromatta och ibland poppande!Hämtade ut denna idag Otroligt nöjd med klockan Svårt att fånga urtavlan på bild men den är helt fantastisk. Så otroligt bra i verkligheten och kan tycka bilderna på nätet inte gör den helt rättvis. Tack @ERIKSON URHANDEL för möjligheten att få köpa denna och tack för ett fantastiskt bemötande
Snyggt! Stort Grattis!Hämtade ut denna idag Otroligt nöjd med klockan Svårt att fånga urtavlan på bild men den är helt fantastisk. Så otroligt bra i verkligheten och kan tycka bilderna på nätet inte gör den helt rättvis. Tack @ERIKSON URHANDEL för möjligheten att få köpa denna och tack för ett fantastiskt bemötande
Tack Hehe ja färgen är lite svårdefinierad. Mer åt orange men i vissa ljusförhållanden röd. Gillar den skarpt!Grattis!
Skoj att vi äntligen fick in röd(?) i tråden
Är den röd eller vad skulle du vilja kalla den?
Kombon med gråa canvas är verkligen bra,
Snygg klocka (fel tråd!)Chillar på lekplatsen med familjen
Helt rätt. Hamnade fel dennaSnygg klocka (fel tråd!)