Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, då skulle jag säga, typ det du gav plus 75% av värdet på länken. Inget är iof mer värt än vad någon annan är beredd att betala.Stämmer bra! Köpt från aosehus! Den låg ute för 17800 och jag har köpt till en H-länk till den! Är absolut inte säkert att jag ska sälja den utan mest en koll på vad den ungefär kan tänkas vara värd!
Stackars liten... Har tanten varit stygg och slängt ut dig?Spenderar natten ute ikväll!
Vilken älv är det?Spenderar natten ute ikväll!
Ingen älv, ytterst liten sjö. Bergsjön på Hunneberg.Vilken älv är det?
Tack så mycketPaaaarty!!
Grattis (eller?)
Snygg kniv oxå
I brist på en 1800 S GG DAMASZENER får det bli U1SE
Måste säga att denna U1 har karaktär. Stort + för PVD:ade bandstift. Kul att se på gummi sen.
Det blir U1SE idag med. Beställde nyss ett tropic-gummi från @Feskarn - blir fint att byta till om badvärmen kommer tebax.
Ja, svarta bandstift borde vara obligatorisk för svarta klockorMåste säga att denna U1 har karaktär. Stort + för PVD:ade bandstift. Kul att se på gummi sen.
Gött att sig dig njuta av den - den är verkligen grym!Njuter av sommaren - och 103 klassik 12
Var så himla sugen att hugga på den annonsen men klockbudgeten tillät inteNjuter av sommaren - och 103 klassik 12
Jäklarns vad bra den där klockan ärTestar 13 på mörkgrå .
Tack! Jag är fortfarande förälskad .Jäklarns vad bra den där klockan är
Vilket klev sov du på då?Ingen älv, ytterst liten sjö. Bergsjön på Hunneberg.
Bilden är spegelvänd så att reflektionen blir rättvänd kanske?God morgon!
Finn felet
Och roteradBilden är spegelvänd så att reflektionen blir rättvänd kanske?
Reptilhjärnan såg ett destro-buhr och ropade ”köp,köp” - sedan vaknade jagGod morgon!
Finn felet