Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! När skickade du den?Fick precis veta att min 356:a är hemma och klar från service
I april, så lite snabbare än jag hade väntat faktiskt.Grattis! När skickade du den?
Grattis!I april, så lite snabbare än jag hade väntat faktiskt.
Får vara glad för det lillaGrattis!
5 års intervall? Vad gjorde dom? Får man fråga hur mycket det gick på?Fick precis veta att min 356:a är hemma och klar från service
Ja, jag vill oxå ha min i retur. November kanske?Får vara glad för det lilla
Garantiservice ...min andra Sinn som åker på det5 års intervall? Vad gjorde dom? Får man fråga hur mycket det gick på?
1. Länk13 på original-. Kanske bara jag som är bandoholic och tror att alla vill se olika band. Nyhetens behag för min del, ger mig snart.
Ahaa! Vad var det som var tokigt?Garantiservice ...min andra Sinn som åker på det
Nåt knas med uppvridet. Kändes som sand i maskineriet och jag tror grejen var att rotorn liksom började spinna med när man skruvade på kronan.Ahaa! Vad var det som var tokigt?
Dom två är klara favoriter sen Borealis. Läder är fint och bekvämt men på en annan klocka.1. Länk
2. Steveo
Kängurun kan nog passa på 856?Dom två är klara favoriter sen Borealis. Läder är fint och bekvämt men på en annan klocka.
Grönt nato är ju riktigt trevligt på 556… (har ingen 556 dock…)Har ni varit lite band-snack på sistone så jag passar på att be om råd.
Söker ett band till min 556 utöver länk som passar bra till sommaren och får 556 till den GADA den förtjänar att vara. Är det Nato, canvas, nån tunn lädermodell, gummi osv man bör köra, jag är öppen för det mesta!
Gärna tips med bilder
Vitt gummi eller läder funkar grymt bra på en 556Har ni varit lite band-snack på sistone så jag passar på att be om råd.
Söker ett band till min 556 utöver länk som passar bra till sommaren och får 556 till den GADA den förtjänar att vara. Är det Nato, canvas, nån tunn lädermodell, gummi osv man bör köra, jag är öppen för det mesta!
Gärna tips med bilder
Utan att förstöra semesterkassan tycker jag du ska kolla in watchwear.seHar ni varit lite band-snack på sistone så jag passar på att be om råd.
Gärna tips med bilder
Utan att förstöra semesterkassan tycker jag du ska kolla in watchwear.se
Köpt en del moccaband och annat där för "inga" pengar alls.
Dock glömt KS rabattkoden @Feskarn kanske kan påminna mig?
Det här borde passa utmärkt;
Canvas - grön - Watchwear.se
Strukturen är slät och banden är mjuka jämfört med många andra band i canvas. Läder på undersidan. Bredd: 18mm / 20mm / 22mm Längd: 75mm + 115mm / 75mm + 115mm / 75mm + 120mm Bredd vid spännet: 16mm / 18mm / 20mmwatchwear.se
Åhh. Detta får mig att skymta ett litet ljus i tunneln.Fick precis veta att min 356:a är hemma och klar från service
Grattis till dig oxå! Nu ska jag sura ännu hårdare! Till November! :-(Åhh. Detta får mig att skymta ett litet ljus i tunneln.
När de konstaterat vad som skulle göras och kommit med kostnadsförslag sänkte de från ett halvår till 14-16V.
Hoppas att de tagit i lite extra där...
Mycket möjligt vi surar tillsammans!Grattis till dig oxå! Nu ska jag sura ännu hårdare! Till November! :-(
November -23?Mycket möjligt vi surar tillsammans!
Som jag brukar säga till min kompis Klas-Christian; om man väntar på något gott så är det ju bara hääärligt.November -23?
Don' t jinx itNovember -23?
Snyggt band till U50! Sailcloth?Den oheliga tre-enigheten är åter samlad
(Kanske dags att beställa det där gröna canvaset till 356 då )
Japp, stämmer . Från zuludiverSnyggt band till U50! Sailcloth?