• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Borta bra men hemma bäst. Skönt att kunna byta klocka. UX S i all ära men någon sommarklocka är den inte riktigt.
33F453D1-F16F-45F6-93CC-45DB4F722D32.jpeg

Dom är bra, överväger att köpa de nya från @Royal Straps, men jag gillar ju det jag har från Zuludiver så jag är rädd att jag inte blir nöjd, även om folk säger stt dom nya därifrån är bra. Kvar är väl att beställa direkt från ZD, men det kändes lite dyrt just nu…

Hänger inte riktigt med. Varför skulle det göra skillnad om du beställer direkt från Zuludiver istället för royalstraps?

Gillar den här tråden mycket. Personligen ser jag helst att vi skippar politiska preferenser, ideologier och liknande som bara riskerar skapa tjafs och drama.

Och en semesterbild för topic
437DEFB2-4C21-4400-B942-B33F765D6CC9.jpeg
Jag vet att det provocerar. Det var egentligen inte meningen, mest lite på skoj eftersom … jag vet inte, bara lite på skämt. Jag är för övrigt inte med i något parti, det var dottern som ville ha en ballong när vi var ner på den lokala sommarfestivalen härom dagen. ;)

Vill inte skapa politiska diskussioner!

Vill visa klockan. :)

A7689B61-BD20-449D-96B5-AB917C575F19.jpeg

857UTC LH A320

1658249598629.png

Ni som vill läsa mer och se lite mera bilder;

Tillbaka
Topp