• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

CABF4881-C06F-4AD5-8646-E886ED5AF778.jpeg

Skogsgrönt med EZM3F idag!

Jag har haft UX och U50 som båda har varit ganska odistinkta i känslan och glappigare än andra klockor, men inte på den där nivån. Maila länken till Sinn och hör vad dom säger.
Jag har mailat Sinn och Erikson Ur som jag köpte av. Sinn har inte svarat men fick svar från Erikson Ur nyss.
Dom har jämfört med klockor dom har i butiken och dom har samma spel i bezeln så enligt dom är det normalt, dom tycker dock att den låter lite konstigt.

Någon som kikat?
Jämför gärna med annan U1.

Jag har mailat Sinn och Erikson Ur som jag köpte av. Sinn har inte svarat men fick svar från Erikson Ur nyss.
Dom har jämfört med klockor dom har i butiken och dom har samma spel i bezeln så enligt dom är det normalt, dom tycker dock att den låter lite konstigt.
Har känt på min UX. Det är ju tydligen inte samma vridring men ändå.
Det där ljudet i ”returen” i ditt klipp låter märkligt tycker jag.

Vet inte om jag inbillar mig, men jag upplever att wobblandet i 356:an har minskat sen min garantiservice... Och när man hör att rotorn stannar (för den låter ju fortfarande) så hörs ett nytt ljud som låter lite som att man just vrider upp något. Lustigt. Inget dåligt alls, bara något jag lagt märke till.

Tillbaka
Topp