Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man undrar ju om det helt plötsligt kom en container med urverk eller gummipackningar som gjorde att dom kunde börja spotta ur sig ur igen… eller vad som egentligen hände. Ser fram emot om @ERIKSON URHANDEL kan förtälja hemligheten vid nått tillfälleProduktionen verkar ha kommit igång
Vi ska nog klämma ur dom sanningenMan undrar ju som det helt plötsligt kom en container med urverk eller gummipackningar som gjorde att dom kunde börja spotta ur sig ur igen… eller vad som egentligen hände. Ser fram emot om @ERIKSON URHANDEL kan förtälja hemligheten vid nått tillfälle
Vi ska nog klämma ur dom sanningen
De kanske ville skapa en bristsituation a la Rolex, Patek mflMan undrar ju om det helt plötsligt kom en container med urverk eller gummipackningar som gjorde att dom kunde börja spotta ur sig ur igen… eller vad som egentligen hände. Ser fram emot om @ERIKSON URHANDEL kan förtälja hemligheten vid nått tillfälle
Tror inte Sinn besitter märkeskännedom tillräcklig för att driva igenom en sån marknadsmanipulation.De kanske ville skapa en bristsituation a la Rolex, Patek mfl
Håller med såklart. Samtidigt förekommer mängder av ologiska och märkliga företeelser och effekter i denna bransch. Tex att släppa en kopia av sin mest ikoniska modell i plast och genom detta få till en hype…Tror inte Sinn besitter märkeskännedom tillräcklig för att driva igenom en sån marknadsmanipulation.
Finns ju iofs garanterat färre EZM än Sub på marknaden
VA???? ska SINN släppa en 1550 Bundeswehr i PlastHåller med såklart. Samtidigt förekommer mängder av ologiska och märkliga företeelser och effekter i denna bransch. Tex att släppa en kopia av sin mest ikoniska modell i plast och genom detta få till en hype…
inklusive kardborreband med batteriVA???? ska SINN släppa en 1550 Bundeswehr i Plast
Och!inklusive kardborreband med batteri
Ux idag
Stiltje i tråden! U1SE på mig idag, vad kör ni?
Stenhård!Ux idag
Skulle inte bry mig.Trevlig helg! Gummisäsongen är över för UX och länken monterad
Har däremot upptäckt två dammkorn/skador på tavlan, till vänster om "Hydro", samt ovanför E i "made". Är det ens värt att bry sig om med tanke på ledtiderna?
Nej, jag vill ogärna bry mig, men samtidigt har jag bara haft den en dryg månad och de kostar ju ändå en slant så känns trist.Skulle inte bry mig.
Förstår dig.Nej, jag vill ogärna bry mig, men samtidigt har jag bara haft den en dryg månad och de kostar ju ändå en slant så känns trist.
Ja, det är sannolikt skador på tavlan.Foto från 23 juli och ditt senaste.
Verkar varit där från början?
Bra ändå att du har fotobevis på att de var där från början.Ja, det är sannolikt skador på tavlan.
Precis, har nog varit där från början men har inte sett det förrän nu :/
Stiltje i tråden! U1SE på mig idag, vad kör ni?
Rent spontant känns det märkligt med dammkorn när det är olja i? Borde vara något annat på tavlan Har inte en aning och fel har jag haft förutTrevlig helg! Gummisäsongen är över för UX och länken monterad
Har däremot upptäckt två dammkorn/skador på tavlan, till vänster om "Hydro", samt ovanför E i "made". Är det ens värt att bry sig om med tanke på ledtiderna?
Det tycker jag absolut, hade varit stiligt på en EZM3F också kan jag tro.Blev lite inspirerat av tråden på Uhrforum där någon photshoppar klockar efter önskemål. Jag kan noll photoshop så det fick bli powerpoint som gör bilder suddiga när man croppar cirklar, men ändå. 12 h bezeln från 105 st sa på en 103 st sa, jag tror det skulle bli riktigt lyckat! Lite mindre bling än keramik-12 h bezeln på 103 classic 12. Nån som vågar sig på en gissning om det skulle fungera i verkligheten?
Tror jag också. Det är en captive bezel (med skruvar), så jag antar att mekanism är densamma som på 103 och 104, men kanske inte EZM3F - visst har den en diving bezel som bara snurrar åt ett håll?Det tycker jag absolut, hade varit stiligt på en EZM3F också kan jag tro.
Nej, den är tvåvägs på F. Den vanliga (ej F) är envägs..Tror jag också. Det är en captive bezel (med skruvar), så jag antar att mekanism är densamma som på 103 och 104, men kanske inte EZM3F - visst har den en diving bezel som bara snurrar åt ett håll?