Men då så . Då är det bara att få tag i en 105 bezel för att testa. Nån som har en liggande ?Nej, den är tvåvägs på F. Den vanliga (ej F) är envägs..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men då så . Då är det bara att få tag i en 105 bezel för att testa. Nån som har en liggande ?Nej, den är tvåvägs på F. Den vanliga (ej F) är envägs..
Hehe, tror jag faktiskt såg en på ebay….Men då så . Då är det bara att få tag i en 105 bezel för att testa. Nån som har en liggande ?
Lite att ta i kanske om man bara vill åt bezeln. Tror du Sinn kan tänka sig sälja enbart bezeln?Hehe, tror jag faktiskt såg en på ebay….
Om den går att vrida åt båda hållen och om de monterar ett verk med Flyback då blir det den perfekta flygklockan.. naturigtvis med subbarna i pos. 3 6 9. datum och dag kan man skita i.Blev lite inspirerat av tråden på Uhrforum där någon photshoppar klockar efter önskemål. Jag kan noll photoshop så det fick bli powerpoint som gör bilder suddiga när man croppar cirklar, men ändå. 12 h bezeln från 105 st sa på en 103 st sa, jag tror det skulle bli riktigt lyckat! Lite mindre bling än keramik-12 h bezeln på 103 classic 12. Nån som vågar sig på en gissning om det skulle fungera i verkligheten?
Min UX hade skit i oljan. Det var också en vit liten prick, men den förflyttade sig emellanåt. Så nog kan det hända.Ja, det är sannolikt skador på tavlan.
Precis, har nog varit där från början men har inte sett det förrän nu :/
Om den går att vrida åt båda hållen och om de monterar ett verk med Flyback då blir det den perfekta flygklockan.. naturigtvis med subbarna i pos. 3 6 9. datum och dag kan man skita i.
Nycket bra men fortfarande för myckt trams för att kunna använda som flygar klocka. det är sällan man behöver veta vilken dag och datum det är. Tider mellan brytpunkter och PNR är viktigare.Han på Uhrforum gjorde en lite bättre variant: https://uhrforum.de/threads/was-wae...re-digitale-wunschtraeume.302360/post-7416615
Äh jag kollar bara tavlan på flygplatsen eller flightradarNycket bra men fortfarande för myckt trams för att kunna använda som flygar klocka. det är sällan man behöver veta vilken dag och datum det är. Tider mellan brytpunkter och PNR är viktigare.
Nycket bra men fortfarande för myckt trams för att kunna använda som flygar klocka. det är sällan man behöver veta vilken dag och datum det är. Tider mellan brytpunkter och PNR är viktigare.
Det kan man inte göra om man flyger själv och vill utföra presitionsnavigering.Äh jag kollar bara tavlan på flygplatsen eller flightradar
Altså den perfekta klockan att flyga med
Nåt sånt? Flytta subdials lyckas jag inte med
ingen risk! - skulle kliva av direkt om jag hörde att jag var pilotDet kan man inte göra om man flyger själv och vill utföra presitionsnavigering.
Sista försök . Så här då?Om den går att vrida åt båda hållen och om de monterar ett verk med Flyback då blir det den perfekta flygklockan.. naturigtvis med subbarna i pos. 3 6 9. datum och dag kan man skita i.
skulle dock föredra h-länk +Sista försök . Så här då?
Helt perfekt men ta bort metallbandet och montera dit ett bund i mörkbrun alligator, mycket bättre som skydd mor kyla och hettaSista försök . Så här då?
Jag med men det går för långt nu . Om man kopierar bilden från Sinn's hemsida kan man bara kopiera inklusive band om man väljer det som Sinn föreslår som standardval, F-länk för 103 st sa. Om man byter band och sen försöker kopiera följer bandet inte med, de ligger väl i olika bildfiler.skulle dock föredra h-länk
Krav krav kravHelt perfekt men ta bort metallbandet och montera dit ett bund i mörkbrun alligator, mycket bättre som skydd mor kyla och hetta
Dessutom är jag lite tveksam till de skruvade tidtagar knapparna.
Helt perfekt men ta bort metallbandet och montera dit ett bund i mörkbrun alligator, mycket bättre som skydd mor kyla och hetta
Dessutom är jag lite tveksam till de skruvade tidtagar knapparna.
Ett förslag.. vi spammar @ERIKSON URHANDEL och önskar en sådan till 100 års jubileetKanske bra ide som @ERIKSON URHANDEL 100-årsklocka? Eller hade den tanken helt försvunnit?
Tre modeller med 3, 6, 9 placering-903 är den enda i ordinarie sortimentet.Sista försök . Så här då?
358 C är ju inte så dumTre modeller med 3, 6, 9 placering-903 är den enda i ordinarie sortimentet.
Finns 10 kvar av 358 modellen, om du bor i Tyskland...
Produkt-Kategorie: <span>Uhren & Accessoires</span>
Das Portal für hochwertige mechanische Uhrendigital.watchtime.net
Den kom väl ungefär samtidigt med Klassik 12?358 C är ju inte så dum
Hade den inte varit grön hade jag köpt den på direkten.358 C är ju inte så dum
Det är ju det som gör den bra tur att alla är olika.Hade den inte varit grön hade jag köpt den på direkten.
De borde verkligen släppa en sån 103 i olika varianter;Sista försök . Så här då?
Tur det .Det är ju det som gör den bra tur att alla är olika.
Ett förslag.. vi spammar @ERIKSON URHANDEL och önskar en sådan till 100 års jubileet
Hjälp till att spamma Erikson dåDe borde verkligen släppa en sån 103 i olika varianter;
Manuell
Automat
Med eller utan datum; datumet skulle de sätta klockan 6 med dagskivan i samma färg som tavlan.
Nej nej nej! En 104 med vit tavla och arabiska siffror vill vi ha som jubileumsklocka!Ett förslag.. vi spammar @ERIKSON URHANDEL och önskar en sådan till 100 års jubileet