Om du gillar - kör!Nå, tråden, vad tycker vi om;
1) lädernato?
2) lädernato på 856?
Jag lutar nog åt jag gillar det!
Inte riktigt min smak, ser lite byltigt ut.
Fin färg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du gillar - kör!Nå, tråden, vad tycker vi om;
1) lädernato?
2) lädernato på 856?
Jag lutar nog åt jag gillar det!
Menar du när jag drar upp den för hand eller när rotorn snurrar?@KlockTotte, 103an du köpte av mig, låter den som en arg broms när den drar upp sig?? Min 103a som jag köpte efteråt låter som f-n. Jag gillar det men kan inte minnas att den du har lät alls....
Killgissning men om 103an är nyare så kan det vara concepto istället för valiumjiux (*stavning)? Tycker concepto defenitivt låter lite mer/annorluna när man drar upp den.@KlockTotte, 103an du köpte av mig, låter den som en arg broms när den drar upp sig?? Min 103a som jag köpte efteråt låter som f-n. Jag gillar det men kan inte minnas att den du har lät alls....
Min 103a låter kraftigt när jag drar upp den. 900 har samma verk men drar mycket mjukare@KlockTotte, 103an du köpte av mig, låter den som en arg broms när den drar upp sig?? Min 103a som jag köpte efteråt låter som f-n. Jag gillar det men kan inte minnas att den du har lät alls....
RotornMenar du när jag drar upp den för hand eller när rotorn snurrar?
Samma här, 956 känner jag när den drar. Inte merMin 103a låter kraftigt när jag drar upp den. 900 har samma verk men drar mycket mjukare
7750 i båda.Killgissning men om 103an är nyare så kan det vara concepto istället för valiumjiux (*stavning)? Tycker concepto defenitivt låter lite mer/annorluna när man drar upp den.
Den låter likadant som 7750 verket i min Fortis gjorde. Så inget jag har reflekterat över.
Min äldre 103 lite inte farligt. Den är väl Valjoux.Min 103a låter kraftigt när jag drar upp den. 900 har samma verk men drar mycket mjukare
Snyggt! Det blir inte din sista, det kan vi lova! Välkommen till tråden!Min första sinn. Det känns helrätt
Får se om man får kalla sig för sinnist snart
Tack!Snyggt! Det blir inte din sista, det kan vi lova! Välkommen till tråden!
Gillar den klockan.....När veckan varit lite extra tuff sitter det lite extra gott med en Maximus.
Ha en fin helg kamrater.
Den är snart dinGillar den klockan.....
Är tavlan svart eller mörkgrå?När veckan varit lite extra tuff sitter det lite extra gott med en Maximus.
Ha en fin helg kamrater.
Oklart för tillfället. Men mörkgrå skulle jag säga.Är tavlan svart eller mörkgrå?
Beställde och provade ett. Riktigt bra Får nog precis som du beställa ett par till
Jag gillar nog grönt...
Meeen! Måste säga att jag gillar ett visst företags bomull-nylon-blandade natos. Beställde tre till varianter idag och de går att tvätta på 40°C.