Just det. Jobbigt…God morgon!
Redo för lite trädgårdsarbete.
Slutat ställa om datumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just det. Jobbigt…God morgon!
Redo för lite trädgårdsarbete.
Slutat ställa om datumet
Kan bara hålla med och dessutom offset krona!Finns en diskussion om ett annat märke som släppt en dykare som ska vara utvecklad ihop med Marinen och som tål nästan 500 m. Dock har den stiliga tavlor och saknar vissa för dykarur funktionella egenskaper och därtill hörande certifiering.
Då är det så tryggt med den här rackaren
- Meet the technical requirements for waterproofness, as set out in standard DIN 8310
- Pressure-resistance of the movement up to 5,000 m diving depth (= 500 bar) and of the case up to 12,000 m diving depth (= 1,200 bar), certified by DNV
- According to the technical demands for the diving norm DIN 8306
- Tested based on European diving equipment standards EN 250 / EN14143 and certified by DNV
Lär det inte härstamma från ubåtstålet? Får fråga när det är Sinn-AW hos Erikssons, dom ska ju vara där då förstod jag det som…Vet ngn förresten om U, UX står för något eller är det bara ett hittepå namn?
Haha såklart - fick hjärnsläpp!Lär det inte härstamma från ubåtstålet? Får fråga när det är Sinn-AW hos Erikssons, dom ska ju vara där då förstod jag det som…
Man ser vad herr jamterik har i fokus så här på lördagskvällen . EZM3 är grym. Har först på senare tid fattat hur bra destro är, särskilt på kronograf.Jag gillar hösten!
Måste ju öva på bubblor, åker till Champagne på torsdag.Man ser vad herr jamterik har i fokus så här på lördagskvällen . EZM3 är grym. Har först på senare tid fattat hur bra destro är, särskilt på kronograf.
Grym den där.Man ser vad herr jamterik har i fokus så här på lördagskvällen . EZM3 är grym. Har först på senare tid fattat hur bra destro är, särskilt på kronograf.
Tack, fortfarande med i övre delen av topp 3 ,Grym den där.
Waov supersnygg Desert diver U1. (Obs, påhittat namn. )Blev så inspirerad av all pajkastning rörande dykare ( i annan tråd) så jag var tvungen att byta till U1SE, den är bra den…
tål 460 meterWaov supersnygg Desert diver U1. (Obs, påhittat namn. )
Om man inte får sand i heliumventilen förstås.tål 460 meter
Typ alla!Fler ur skulle vara destro...
destromoddad?Äh, ni tål en till. Vänta bara tills jag får min 104a tillbaka.
Tyvärr intedestromoddad?
Lär vara lurigt med dagskivan visserligen…Tyvärr inte
Ser stenhårt ut .