Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur många extralänkar krävdes? ;-)Nytt halsband, check!
24.Hur många extralänkar krävdes? ;-)
Riktigt bra.Denna är ju riktigt rolig att fota!
1st mobiltelefon, 2 st digitala kameror, 3 datorer, 5 st externa hårddiskar. Fasen vad Klock bilderna är utspridda. Lite kul att hitta några guldkorn i sorterandet
Du är inte ensam at vara missnöjd med Iphonen jämfört med andra. Både min gamla IXUs och Canon EOS tar betydligt bättre bilderJag är verkligen inte överens med kameran i den mobil jag bytt till. Det blev vääldigt mycket bättre bilder tidigare i min gamla Huawei är ny Iphone. Obs, ingen bråktråd om Apple vs Android nu bara Så jag förstår helt känslan när man hittar gamla bilder som man tycker lite extra mycket om.
Tack!Riktigt bra.
Är det där en limiterad variant eller hur var det ?
Jag badar och duschar rätt ofta med mitt MN och gjort det i många år.Badar ni med era MN?
Vilket härligt väder du har så här mitt i vintern!Jag badar och duschar rätt ofta med mitt MN och gjort det i många år.
Min variant är sydd av samma fallskärmsremmar som Marine National använde till deras dykarur, så är inte det minsta orolig över det.
Alltid soligt här på västkusten!Vilket härligt väder du har så här mitt i vintern!
Torkar hyfsat snabbt har jag för mig. Hade ett från NDC som var bra för något år sedan. Säkert samma för Ericas MN.Jag badar och duschar rätt ofta med mitt MN och gjort det i många år.
Min variant är sydd av samma fallskärmsremmar som Marine National använde till deras dykarur, så är inte det minsta orolig över det.
Ja, det är NDC jag har med.Torkar hyfsat snabbt har jag för mig. Hade ett från NDC som var bra för något år sedan. Säkert samma för Ericas MN.
NDC® Straps The real Marine Nationale Parachute elastic watch straps
The only real NDC Watch Straps made from 100% N&OS French MN parachute elastic (not reproduction) WORLDWIDE SHIPPINGndcstraps.com
Ojoj denna är fin! Berätta gärna mer om modell och urverk.Ska man ut och skotta eller stanna inne hela dagen
Ojoj denna är fin! Berätta gärna mer om modell och urverk.
Välkommen tillbaka!2021 sålde jag min 104 vilket jag ångrat sedan dess.
Men nu är jag tillbaks i Sinn träsket med en 356A!
Känns bra att vara tillbaks!
Jag håller med.Välkommen tillbaka!
Det är därför jag drar mig för att sälja - tänk om jag ångrar mig
Inget postas sedan i torsdags?!
Har ni alla tvingats till nyårslöften om avhållsamhet?
Vart får man bäst tag i en U50 blå ?
Tack för tipsDet är nog bara att hålla utkik i de vanliga säljkanalerna. Verkar rätt dyr på C24, men det såldes en i december för ca 3´$ på WUS men US only. Verkar ha fått bumpas
Jag skulle chansa på att mejla samtliga AD i Europa och se om det är någon som har ett ex i montern.
Tack för tips
Kollade också på C24 men där drog det iväg
Vill minnas att @Dr. D hittade en sida för inte allt för länge sedan som hade i lager, men att det var i UK.Vart får man bäst tag i en U50 blå ?