Om du försökte lägga upp bild på en dykare på läder så censureras det automatisktInga bilder kom med. Den vägrar visa på annat än länk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du försökte lägga upp bild på en dykare på läder så censureras det automatisktInga bilder kom med. Den vägrar visa på annat än länk
Om du försökte lägga upp bild på en dykare på läder så censureras det automatiskt
Stämmer. Infördes samtidigt som skrattande smilyn försvann.Om du försökte lägga upp bild på en dykare på läder så censureras det automatiskt
Nästan lika allvarlig förseelse. En 556 med annat än länk. Ska se om forumgudarna låter mig postaOm du försökte lägga upp bild på en dykare på läder så censureras det automatiskt
Såg bra ut, så konstigt att den fastnade första gången...Nästan lika allvarlig förseelse. En 556 med annat än länk. Ska se om forumgudarna låter mig posta
Det står wasserfest instämplat på lädret ju!! Och det är sant för det är på tyska!!!Stämmer. Infördes samtidigt som skrattande smilyn försvann.
@R.Capac s ezm 13 på chronisimo ligger säkert för granskning hos nämnden och kommer raderas snart
Stämmer, både att jag är nöjd och att den passar fler modeller, sitter på min 103a nu, den passar som en smäck.@Jamterik har en Beds of rice från Uncle S som han är nöjd med. Vill minnas att den även passar bra till andra modeller än 356 men bättre att bolla över den frågan till honom
Öhh fattar inte utan bild. Jag vill ha bild.Stämmer, både att jag är nöjd och att den passar fler modeller, sitter på min 103a nu, den passar som en smäck.
Vill och vill...kommer, snart i en device nära digÖhh fattar inte utan bild. Jag vill ha bild.
Jag ska bara ha och ha .Vill och vill...kommer, snart i en device nära dig
Den här tråden utan skrattemojis är ju som stumfilm utan bildJag ska bara ha och ha .
Den här tråden utan skrattemojis är ju som stumfilm utan bild
Ja, för mycket youtube.....how to make lego work. Sen var det slut, har tom lyckats bli bannad på jobbet....
Bannad? Du chef, du banna?Ja, för mycket youtube.....how to make lego work. Sen var det slut, har tom lyckats bli bannad på jobbet....
Vet inte om det tar dig närmre något men tror att länkarna som passar seikos sarb017, och antagligen andra, passar till 104:an.Någon som hittat en annan trevlig länk till en 104, utöver H och F-länken från Sinn?
Ja just ja, dumt av mig.Bannad? Du chef, du banna?
Slöfock!Orkar inte leta runt på nätet så hör här först. Vad får man ge för en H länk till en Sinn 556?
OTDen här tråden utan skrattemojis är ju som stumfilm utan bild
Lite tuttar är väl okej?OT
Det kunde varit värre. Satt kaffet i vrångstrupen när jag såg följande på expressens sida
" Bröstvårtor är förbjudna på Instagram. I alla fall om de sitter på någon av kvinnligt kön. "
https://www.expressen.se/nyheter/nya-kravet-om-brostvartor--pa-instagram-manga-fel/
det var snarare fenomenet att förbjuda snart vad f.n som helst som fick mig att reagera.Lite tuttar är väl okej?
HeltLite tuttar är väl okej?
Köpte nytt band på chans strax innan nyår från Steveo. Tänkte att jag egentligen inte har passande klocka men tyckte själv det passade förvånansvärt bra på 836. Vad tycker tråden?