Helt slut efter veckanSlöfock!
3100:- hos Eriksons
4100:- för F länken
Tack så mycket för svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt slut efter veckanSlöfock!
3100:- hos Eriksons
4100:- för F länken
Här i tråden är bröstvårtor fortfarande ok, i alla fall om de sitter på en Sinn.OT
Det kunde varit värre. Satt kaffet i vrångstrupen när jag såg följande på expressens sida
" Bröstvårtor är förbjudna på Instagram. I alla fall om de sitter på någon av kvinnligt kön. "
https://www.expressen.se/nyheter/nya-kravet-om-brostvartor--pa-instagram-manga-fel/
Här i tråden är bröstvårtor fortfarande ok, i alla fall om de sitter på en Sinn.
Du som har både H, F och Uncle Seikolänken - vilken är bekvämast?
Snart handboll!
Vill minnas att man kunde få loggan som extra tillval men osäker"Optionally: Ar-Dehumidifying Technology for enhanced freedom from fogging"Sinn Spezialuhren | 103 St Sa | online kaufen
103 St Sa - Die Varianten der Modellreihe Sinn 103 machen auf den ersten Blick sichtbar, wofür sie geschaffen wurden: Kompromißlose Funktionalität.Die Gestaltungsprinzipien eines Bordinstrumentes stanwww.sinn.de
Om man beställer med AR borde man väl få den röda stämpeln på tavlan?
Hittade den här bilden på uhrforum, vansinnigt snygg.
Fliegerchronograph - Sinn 103 St Sa Ar (103.27222)
Guten Abend Forengemeinde, zunächst möchte ich mich kurz vorstellen. Meine Name ist Christian ich bin 33 Jahre alt und von Beruf Zahntechnikermeister. Ich bin sehr technisch interessiert, so besitze ich in meiner Heimwerkstatt Dreh- und CNC Fräsmaschinen, außerdem habe ich durch meinen Beruf...uhrforum.de
AR kostar +160€Vill minnas att man kunde få loggan som extra tillval men osäker
Jo men tänkte på själva loggan. Vill minnas att jag sett den med egenvalda bokstäver där man valt sina initialer i en röd cirkelAR kostar +160€
H gillar jag bäst UC därefter, F är ok men inte mer.Du som har både H, F och Uncle Seikolänken - vilken är bekvämast?
Vad menas med UC?Se där, två nya UC på väg hem, jaja kul med något nytt.....
Vadå ska du köpa två till?Uncle seiko
Done.Vadå ska du köpa två till?
Beads of rice verkade fungera på din 103(hade glömt du hade en sån )?
Funkar väldigt bra.Beads of rice verkade fungera på din 103(hade glömt du hade en sån )?
Det vill till att man har 356 Sa då om man inte vill ha borstad länk mot blästrad boett.
Den såg faktiskt inte så bra ut på den borstade, därav att jag satte den på 103an.Det vill till att man har 356 Sa då om man inte vill ha borstad länk mot blästrad boett.
Just det måste vara det svåra, få kulörerna överensstämma.Den såg faktiskt inte så bra ut på den borstade, därav att jag satte den på 103an.
Passar dom länkarna på 103an?Det vill till att man har 356 Sa då om man inte vill ha borstad länk mot blästrad boett.
JaPassar dom länkarna på 103an?
Kul.. Vart köper man? Passar även bor?
Kul.. Vart köper man? Passar även bor?