• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

phille87

Cartier
A4A59774-B1DE-49CD-A084-E37CB4361F6B.jpeg

Nå, vad ser vi på bilden då? 🤔
var hittade du den bilden? Försökte googla / kolla sinns hemsida / sociala medier men ej hittat..

Snälla låt den lille svarte till vänster vara en ny fullspecad reissue av hydro 41 mm 😇
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
var hittade du den bilden? Försökte googla / kolla sinns hemsida / sociala medier men ej hittat..

Snälla låt den lille svarte till vänster vara en ny fullspecad reissue av hydro 41 mm 😇

Tredje inlägget.
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Man blir ju smått tokig på Sinn´s marknadsavdelning, ofattbart taffligt :)



Ser det inte ut som ett grått gummi med det lilla viklåset? Håller med om att det borde ha varit fler ledtrådar i bilden så att det hade varit möjligt med kvalificerade spekulationer, nu blir det bara gissningar rakt ut i det blå.
Rolig kommentar om bilden på ett annat forum :)

"Hey Praktikant, mach mal einen Insta-Teaser fertig, aber man darf die Uhren nicht sehen!"
"Ok!"
 

Skägglurk

Panerai
2-Faktor
Senast ändrad:

Andreas_Åkerlund

Cartier
2-Faktor
Ny länk till 809:an då original länken är för kort och bonnförlängd med skitdåligt lås.
Super imponerad över att det bara tog 4 dagar från betalning till att länken stod på min farstukvist. Lite konstigt att de medskickade fjäderstängerna var för tjocka och inte passade i hålen på ändlänkarna.

0C206033-D88C-49CD-A015-138095375CAE.jpeg
79554875-8A6E-4780-8106-EEBF8D6DCFA5.jpeg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ny länk till 809:an då original länken är för kort och bonnförlängd med skitdåligt lås.
Super imponerad över att det bara tog 4 dagar från betalning till att länken stod på min farstukvist. Lite konstigt att de medskickade fjäderstängerna var för tjocka och inte passade i hålen på ändlänkarna.

0C206033-D88C-49CD-A015-138095375CAE.jpeg
79554875-8A6E-4780-8106-EEBF8D6DCFA5.jpeg

Fick du det där låset skickat till dig? I sådana fall ska du vara väldigt glad då det är ett äldre lås som passar bättre till referensen :)
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Ny länk till 809:an då original länken är för kort och bonnförlängd med skitdåligt lås.
Super imponerad över att det bara tog 4 dagar från betalning till att länken stod på min farstukvist. Lite konstigt att de medskickade fjäderstängerna var för tjocka och inte passade i hålen på ändlänkarna.

0C206033-D88C-49CD-A015-138095375CAE.jpeg
79554875-8A6E-4780-8106-EEBF8D6DCFA5.jpeg
Jäklar vad snyggt!! Ett tips som jag är säker på att du redan tänkt på men skriver ändå, är att pinnarna kanske ska monteras från rätt sida på länken med rätt sida av fjäderstiftet beroende vad de är för typ förstås.
 

Andreas_Åkerlund

Cartier
2-Faktor
Jäklar vad snyggt!! Ett tips som jag är säker på att du redan tänkt på men skriver ändå, är att pinnarna kanske ska monteras från rätt sida på länken med rätt sida av fjäderstiftet beroende vad de är för typ förstås.
Jag kliade mig i huvudet länge och försökte allt möjlig men är osäker på om jag prövade ifrån andra hållet. Får kolla imorgon. Hade mindre stift liggandes som fungerar men dom är på gränsen till för korta så måste få till en bättre lösning för att säkerställa att ingen olycka sker😅
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Jag kliade mig i huvudet länge och försökte allt möjlig men är osäker på om jag prövade ifrån andra hållet. Får kolla imorgon. Hade mindre stift liggandes som fungerar men dom är på gränsen till för korta så måste få till en bättre lösning för att säkerställa att ingen olycka sker😅
Vad är det för mått på pinnarna?
 
Topp