• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Clark Kent

Patek
2-Faktor
vad är en Nabo 16?? någon antik sinn som jag inte hör talas om eller är det en klonad hundras??

🛩️ + ⏱️ = Nabo 16 :)

Skärmavbild 2023-02-22 kl. 19.39.09.png
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Efter att fått smälta intrycken från nysläppet, som kanske till en början kändes lite så där, så måste jag ändå se T50 som ett positivt inslag i Sinnkollektionen. Är inte så långt ifrån min gissning på en "Grey side of the sea" som jag även kanske omedvetet önskade mig 🤔. Gillar efter en stunds stirrande på bilder även bezelringen. Gillar att den är i titan. Hade den varit nodate hade den nog tom hoppat upp på vill ha listan.
1677091940211.png
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Efter att fått smälta intrycken från nysläppet, som kanske till en början kändes lite så där, så måste jag ändå se T50 som ett positivt inslag i Sinnkollektionen. Är inte så långt ifrån min gissning på en "Grey side of the sea" som jag även kanske omedvetet önskade mig 🤔. Gillar efter en stunds stirrande på bilder även bezelringen. Gillar att den är i titan. Hade den varit nodate hade den nog tom hoppat upp på vill ha listan.
1677091940211.png

Håller helt med om att den tar sig med tiden. En riktig Grey Side Of The Sea som du säger och jag tycker att den grå färgen i gummibandet blir en riktig fin kontrast som går ton i ton. Det ska bli kul också att testa aktionen, (säger man så?), i vridringen då jag aldrig klämt på en T1 eller T2 tidigare så det blir en ny upplevelse och borde vara samma som denna 👇

 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Håller helt med om att den tar sig med tiden. En riktig Grey Side Of The Sea och jag tycker att den grå färgen i gummibandet blir en riktig fin kontrast som går ton i ton. Det ska bli kul också att testa aktionen, (säger man så?), i vridringen då jag aldrig klämt på en T1 eller T2 tidigare så det blir en ny upplevelse och borde vara samma som denna 👇

Kan mycket väl vara ytterligare ett plus! Är inte dykare men gillar ändå ändamålsenliga applikationer.
 

perhog

Audemars
2-Faktor
😅

Hittar inte bilden nu, men har sett en Sinn-väska där ägaren även hade en Nabo och det såg ruskigt coolt ut.
Du menar inte att du ska behålla din?? Du har ju inte någon instrumentpanel att montera den i.. Är väl bättre at två gamlingar får kampera tillsammans.. DVS mitt flygplan och din instrument klocka... Kan tänka mig att du kanske kan få en liten vinst på den :p
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Du menar inte att du ska behålla din?? Du har ju inte någon instrumentpanel att montera den i.. Är väl bättre at två gamlingar får kampera tillsammans.. DVS mitt flygplan och din instrument klocka... Kan tänka mig att du kanske kan få en liten vinst på den :p

Jo då, i sådana fall gör jag bara ett nytt innehåll till min befintliga Peli men med en något annorlunda layout :)
 
Topp