• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ska till Skåne i början av mars. Det är ju inte så långt att fortsätta till butiken :)

Skärmavbild 2023-02-24 kl. 18.07.16.png
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Lutar åt lite nya band till EZM 7 lagom till mars. Tänkte slå till på ett canvas och ett tyg, vilka färger tror ni på?

Lutar själv åt ”Sand” Canvas och ”Oliv” Tyg, men vad tror ni Sinnisters?😎
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Lutar åt lite nya band till EZM 7 lagom till mars. Tänkte slå till på ett canvas och ett tyg, vilka färger tror ni på?

Lutar själv åt ”Sand” Canvas och ”Oliv” Tyg, men vad tror ni Sinnisters?😎

Det är så pass skarpa färger på tavlan att det måste matchas upp med en stark solid färg och inte de lite vintageslitna varianterna. Så av de där fyra säger jag det svarta tygbandet ⚫⬛◼️
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Lutar åt lite nya band till EZM 7 lagom till mars. Tänkte slå till på ett canvas och ett tyg, vilka färger tror ni på?

Lutar själv åt ”Sand” Canvas och ”Oliv” Tyg, men vad tror ni Sinnisters?😎

Standardförfarande på KS är att om man ber om råd mellan A och B så kommer folk att säga C. Så även nu 😁

Jag tror att antingen rött eller grönt waffle-gummi skulle bli kalasfint!

Skärmavbild 2023-02-24 kl. 18.34.47.png
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Det är så pass skarpa färger på tavlan att det måste matchas upp med en stark solid färg och inte de lite vintageslitna varianterna. Så av de där fyra säger jag det svarta tygbandet ⚫⬛◼️

Standardförfarande på KS är att om man ber om råd mellan A och B så kommer folk att säga C. Så även nu 😁

Jag tror att antingen rött eller grönt waffle-gummi skulle bli kalasfint!

Skärmavbild 2023-02-24 kl. 18.34.47.png
Tack för bra input! Fasen jag som tyckte det olivgråa tygbandet var så satans snyggt. Men håller med dig om att solida band nog blir bäst på den. Haha ja men alltid kul med fler förslag, rött kommer inte på frågan men grönt är inte en dum idé😃 Hmm vi får se hur det här slutar!
 

iko

Panerai
2-Faktor
Tack för bra input! Fasen jag som tyckte det olivgråa tygbandet var så satans snyggt. Men håller med dig om att solida band nog blir bäst på den. Haha ja men alltid kul med fler förslag, rött kommer inte på frågan men grönt är inte en dum idé😃 Hmm vi får se hur det här slutar!
Håller helt med! Det olivgrå bandet ser riktigt schysst ut! Men med tanke på att jag alltid föredrar länk före allt annat skulle jag inte våga vara den första som slår till.
 
Topp