• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Clark Kent

Patek
2-Faktor
@perhog :)

89C7B17D-0A87-473E-BFCB-20F7F18E224C.jpeg
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Ser vanskligt ut 😉

Kollar du några månader bakåt i tråden ser du vad som hände när @SpejsMan (tror jag) doppade sin klocka i groggen 😅
Ja, ta det försiktigt @OddD ,min Sinn 857 söp ihjäl sig på Whiskey Sour när @jabla skänkte pengar till BCF för varje klocka i annat än vatten.

@roosterman ,@SalvadorDali
Det är lika spännande som det ser ut, tycker jag.
Ett elfordon för urbana leveranser.
Testar mekanik och elektronik med ett naket chassi.

Edit: Fel tråd ser jag...
 
Senast ändrad:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ska inte spamma sönder tråden med Nabo, men kör kronograftest nu och det är roligt att allt fungerar. Lite extra roligt att den är en monopusher, dvs start, stopp och nollställning är samma knapp, den silvriga längst ner.

Den stora svarta vredet direkt ovanför drar man upp klockan med samt ställer visarna, men då måste man först dra ut den lilla haken nere till höger.

D27D7E9E-C103-47B0-BA41-E3AECEDA72A0.jpeg


Får fundera på om jag ska göra om layouten i väskan och exempelvis sätta Nabo till vänster om logotypen.

4794B527-D7EE-402D-A2E6-D59BFA1F7A8D.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp