Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker!
Läcker!
Snälla, kan du inte fota den bredvid en valfri Sinnklocka?
Hehe, ja det är klart - svårt att slå oljan! Kan du bjuda på en riktigt sjuk vinkelbild?Den är nästbäst!
UX är ohotad etta, särskilt under vatten.
OBS! Arkivbild
Du menar typ så härHehe, ja det är klart - svårt att slå oljan! Kan du bjuda på en riktigt sjuk vinkelbild?
Exakt så! FantastiskDu menar typ så här
Ingen undervattensbild dock.
Fanns ett Youtube-klipp som visade skillnaden mellan UX och nån vanlig dykare?
Använder du vikspännet?Freitag!
Ja det gör jag. Iaf för tillfället.Använder du vikspännet?
Fan det är märkligt alltså, hade jag sett denna för 3 år sen hade jag inte höjt ögonbrynen men nu jävlar är man helt into it sinn har vunnit över mig efter jag köpte 556an...Äntligen har den kommit
Riktigt bra kort!Kör OWG March med en annan dinka, men alltså... kan U50 vara den mest läsbara klockan någonsin? Är som att glaset inte ens är där
Ser vanskligt utKonturen av en U50 i Bregott efter en snilleblixt i OwgM tråden.
Den gjorde sig riktigt bra på grått band!Iväg till ny ägare här på KS.
här en bättre bild. Väldigt fin klocka. Tur jag inte kan ångra mig…Den gjorde sig riktigt bra på grått band!
Ja, ta det försiktigt @OddD ,min Sinn 857 söp ihjäl sig på Whiskey Sour när @jabla skänkte pengar till BCF för varje klocka i annat än vatten.Ser vanskligt ut
Kollar du några månader bakåt i tråden ser du vad som hände när @SpejsMan (tror jag) doppade sin klocka i groggen
Läcker!
Snälla, kan du inte fota den bredvid en valfri Sinnklocka?
Stilpoäng för synkningen
Alltså de borde ju verkligen göra en lite mindre 717.
Tänk om man kunde få en bild med uret på armen....
Elakt!!Tänk om man kunde få en bild med uret på armen....
Eller i instrumentbrädan på min flygmaskinTänk om man kunde få en bild med uret på armen....