Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att se den i sin rätta kontext@perhog Kan du se vilken flygplanstyp den här cockpiten tillhör? Jag har försökt att bildgoogla men hittar ingen som överensstämmer.
Kul att se den i sin rätta kontext
Svårt att gissa men det är en tremotorig turbinmanskin (jet) tristar eller triden men det är bara en gissning@perhog Kan du se vilken flygplanstyp den här cockpiten tillhör? Jag har försökt att bildgoogla men hittar ingen som överensstämmer. Det finns en till bild också men det är lite för suddigt för att se om det verkligen är en Sinn, men bifogar den också. Den var med i annonsen när jag köpte den.
EDIT: Tar bort den andra bilden. Känns inte som att den stämmer.
Svårt att gissa men det är en tremotorig turbinmanskin (jet) tristar eller triden men det är bara en gissning
Tegiment? Något jag missar, var EZM13 tegimenterad?[Erledigt] - Sinn EZM 13
Hallo in die Runde. Da sie meine Favoritin versucht vom Thron zu stoßen muss sie gehen! Verkaufe hier von Privat,ohne gewerbliche Absicht meine Sinn EZM 13. Wie zu sehen kommt sie mit Karton Lederbox Ausgefüllter Garantiekarte von 12/2019 So zur Uhr, es ist eine mega Toolwatch und für mich die...uhrforum.de
Någon??
Trevligt att höra! Jag har redan skrivit in dagen i kalendern! Ska bli riktigt skojigtJag var förresten och rekade på det rekommenderade stället där kalorier eventuellt ska inmundigas på GTG.
Det är delvis men inte helt privat, men skulle nog kunna fungera.
Neeh det var den väl inte… måste vara någon som fått det om bakfoten.Tegiment? Något jag missar, var EZM13 tegimenterad?
Trevligt att höra! Jag har redan skrivit in dagen i kalendern! Ska bli riktigt skojigt
Hade för mig att det var typ det enda som den saknade. Jag upplever det dock inte som något problem. Tycker blästringen ger en trevlig lyster.
”Save-the-date” iallafall - bra för alla långväga att planera in sina resor redan nu.Det kommer en PM-tråd vad det lider, men tänker att det blir lite längre fram så att inte Sinn-surret styrs från tråden till PM
”Save-the-date” iallafall - bra för alla långväga att planera in sina resor redan nu.
Tyvärr ser man detta lite då och då. Folk tror (eller vill tro) att Sinns alla innovationer finns i just deras klocka.Tegiment? Något jag missar, var EZM13 tegimenterad?
I vilken stad är det tänkt att det blir?Jag drar igång en i eftermiddag! Har blivit lurad att hjälpa en systerson att flytta idag så har precis dragit på mig blåstället
I vilken stad är det tänkt att det blir?
Lycka till med flytten!
"727:a Flight Engineer panel"@perhog Kan du se vilken flygplanstyp den här cockpiten tillhör? Jag har försökt att bildgoogla men hittar ingen som överensstämmer. Det finns en till bild också men det är lite för suddigt för att se om det verkligen är en Sinn, men bifogar den också. Den var med i annonsen när jag köpte den.
EDIT: Tar bort den andra bilden. Känns inte som att den stämmer.
Perfekt!Tackar! Det blir i Stockholm.
"727:a Flight Engineer panel"
Perfekt!
Kompis, bästa pris.... Skojar bara.
Riktigt najst grönt rally! Vart kommer det ifrån?Nöjd med färgmatchningen både gällande nato- och rallyband. Härlig 70-talsfeeling på natot och mysig grön på rallyt, dessutom med lagom padding.
Nu måste jag bara invänta böjda bandstift som är beställda innan det går att montera på klockan.
Håller med. För några år sedan hade man ingen aning om vilka fantastiska klockor Sinn gör.Fan det är märkligt alltså, hade jag sett denna för 3 år sen hade jag inte höjt ögonbrynen men nu jävlar är man helt into it sinn har vunnit över mig efter jag köpte 556an...
Riktigt najst grönt rally! Vart kommer det ifrån?
Riktigt bra!Racing Watch Bands Collection - Durable & Stylish Designs
Explore high-performance racing watch bands built for speed and style. Premium materials, bold designs, and a perfect fit for racing enthusiasts.cnswatchbands.com
Första gången jag handlar därifrån. Även natot kommer från samma sida.
Håller med. För några år sedan hade man ingen aning om vilka fantastiska klockor Sinn gör.
Är det någon som har åsikter om det är värt att lägga pengar på Sinn original gummi. Eller om det finns andra alternativ?