Wait, which one is the extra bezel?The buyer actually said he doesn't want the extra bezel.. so I still have that if anyone is interested.. so far Sinn haven't updated my order, so for be at least, it's still September delivery
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wait, which one is the extra bezel?The buyer actually said he doesn't want the extra bezel.. so I still have that if anyone is interested.. so far Sinn haven't updated my order, so for be at least, it's still September delivery
The buyer actually said he doesn't want the extra bezel.. so I still have that if anyone is interested.. so far Sinn haven't updated my order, so for be at least, it's still September delivery
The steel bezel, I ordered an SDR bezel years ago for a full steel U50 I had, then sold the steel U50 with an SDR bezel and kept the steel to use on the U50 ProWait, which one is the extra bezel?
I certainly hope that happens with my order!My guess is that Sinn doesn't update orders after sending out the first confirmation. But the website now states 11 weeks delivery time and I can't see any reasons not to trust that information.
So now you have an extra spare steel U50 bezel or am I still confused?The steel bezel, I ordered an SDR bezel years ago for a full steel U50 I had, then sold the steel U50 with an SDR bezel and kept the steel to use on the U50 Pro
I do . Wonder if it'll fit the T50So now you have an extra spare steel U50 bezel or am I still confused?
Får man fråga vad effekten blir av denna modd?Hake till rubin på 103 ST C Har gjort en liten modd så ska hämta den imorgon på Tidlösa Ur.
Får man fråga vad effekten blir av denna modd?
Pimpat lumen ? Jäkligt fräscht plexi också.Jag formulerade mig lite luddigt. Modden var utvändigt. Någon som upptäcker?
Tortyr! Det gör ont i hjärtat att se det där när man själv suktar efter en hundratrea!Jag formulerade mig lite luddigt. Modden var utvändigt. Någon som upptäcker?
Lika bra att dra till med tekniknivå grande på en gång . UX var min första Sinn också . Inte jättevanligt att man ser en EZM Chronometer .Min första Sinn!
Tortyr! Det gör ont i hjärtat att se det där när man själv suktar efter en hundratrea!
Bra val! GrattisMin första Sinn!
Jo men prova lite bara, det är nog ingen som får reda på detFick hem böjda bandstift idag från @Feskarn
Synd bara att man inte får prova på armen förrän i april
Jag formulerade mig lite luddigt. Modden var utvändigt. Någon som upptäcker?
Blev mycket snyggareDet var dåligt med gissningar Facit är i alla fall utbytt sekundvisare.
Nya
Gamla
Snyggt! Det såg så naturligt ut så man kunde inte tänka att det kunde ha varit på annat sätt . Där av min felgissning, så de så.Det var dåligt med gissningar Facit är i alla fall utbytt sekundvisare.
Nya
Gamla
Snyggt! Det såg så naturligt ut så man kunde inte tänka att det kunde ha varit på annat sätt . Där av min felgissning, så de så.
104 passar däremot perfekt med den raka sekundvisaren .Ja, men har blandat lite bland de gamla referenserna när man satte ihop 103 ST C.
Den tvåregisters-Sinn i reversed panda som jag gissar att man har försökt efterlikna är 101A där visarna stämmer överens, (däremot är det en annan boett). Den raka sekundvisaren återfinns hos övriga två, 102A och 104, men där är det helt andra minut- och timvisare.
Men jag tycker att det här blev mycket bättre. Mer harmoniskt och ögat tras inte längre till det kraftiga vita streck i mitten av klockan. 100% nöjd!
101A
102A
104
Jag tycker det även slår det nya natot . Gillar att sömmen är matching colour!Andra nya bandet provat på 104! Gillar det också och tror att det blir bra på handleden, men det slår inte det nya natot.