• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Går det att köpa visare separat från Sinn? Skulle vilja ha de polerade i en modell som vanligtvis inte har det.
A08E5E2D-C860-4685-BA9B-CF6C8A772763.jpeg
 
Suck!

Hade lagt rätt mycket tid på att formulera ett PM och framförallt till att leta upp potentiella deltagare till GTG.
Detta låg i en separat flik, men tydligen autosparas det inte på samma sätt som ett vanligt inlägg så nu såg jag att allt var borta.

Så det kommer ett PM senare i veckan, men jag har inte tid att göra det förrän under andra halvan 🌻
 
Suck!

Hade lagt rätt mycket tid på att formulera ett PM och framförallt till att leta upp potentiella deltagare till GTG.
Detta låg i en separat flik, men tydligen autosparas det inte på samma sätt som ett vanligt inlägg så nu såg jag att allt var borta.

Så det kommer ett PM senare i veckan, men jag har inte tid att göra det förrän under andra halvan 🌻
Du glömmer väl inte ett Vintage GTG i Ulva??
 
Mellanlandade i Frankfurt för några dagar sedan och skall åter om knappt två veckor är planen.

Tack 🌻 Men det blir nog lite för sent och dessutom verkar inte säljaren sugen på att i princip lämna huset för att göra affärer så skulle tro att det är omöjligt att få honom att åka mot Frankfurt :)

Får se som jag kanske styr kosan dit själv. Beror lite på hur det går att förhandla med priset.
 
Härlig klocka! Svärdvisare är klassiskt snyggt. Samtidigt älskar jag de brutalistiska bauhausvisarna på U1/U50. Dött lopp för mig, jag gillar båda modellerna lika mycket tror jag. Ska du köpa nya T50 @Clark Kent?

Nix, det är lite för nytt för mig :)

Eller så här. Om jag hade en större kappsäck med pengar så skulle jag definitivt köpa T50 på det grå gummit med en extra vridring i guldbrons.
Men nu blir varje köp en avvägning, och i det här fallet så är det så mycket pengar så att det omvandlat till vintage-Sinn kan bli något riktigt roligt.
 
Nix, det är lite för nytt för mig :)

Eller så här. Om jag hade en större kappsäck med pengar så skulle jag definitivt köpa T50 på det grå gummit med en extra vridring i guldbrons.
Men nu blir varje köp en avvägning, och i det här fallet så är det så mycket pengar så att det omvandlat till vintage-Sinn kan bli något riktigt roligt.
Ja, det låter vettigt. Hoppas vi får se ett par T50 här i tråden vad det lider. Alltid roligt med nya modeller.
 
Tillbaka
Topp