Du tänker på hårstråna som han har på armen?@Jamterik kanske är duktig på att fokusera på vad som är viktigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du tänker på hårstråna som han har på armen?@Jamterik kanske är duktig på att fokusera på vad som är viktigt?
Skit på er!Du tänker på hårstråna som han har på armen?
Lyllos digBytte till 856B, ska flyga till Almedalen och dricka rödpang med Noshi
Modesty och Agent X9 var en viktig del av min ungdom. Ett naturligt steg efter att ha gått från Kalle Anka till Fantomen och därefter X9Kvällens behållning!
Bästa pris kompis!?!?Heads up på denna
Bästa bästa brorBästa pris kompis!?!?
556R?Bästa bästa bror
Den där kombon är verkligen sanslöst bra, herr doktorFramme - missade Noshi
Du får hänga med Ebba iställetFramme - missade Noshi
856 och Norrlands Guld?Den där kombon är verkligen sanslöst bra, herr doktor
Hahaha856 och Norrlands Guld?
OT: Gammelstan?UX på svart isofraiish, för @Dr. D s skull. Kyrka från sent 1400-tal i bakgrunden och några hundra år nyare cab (inte min)..
Jajjemen .OT: Gammelstan?
Tyckte väl kyrkan va bekant!Jajjemen .
Hittat Kolchos där Noshi bedriver jordbruk för Rodina?Ute i Östersjön
SjälvklartHittat Kolchos där Noshi bedriver jordbruk för Rodina?
Jag kör ikvällKortspel i stugan när det regnar.
Jag vet vad du borde göra
U1SE i sommarvärmen, blev lurad på regnet…Borde jag byta namn till per.lon kanske