Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Välkommen till värmen!
Har blivit Sinnist.
Tack till Erikson urhandel som levererar som vanligt.
Det var det röda hatchlock, det röda honeycomb och det röda tropic som vi såg lirade fint mot det röda på en U50 på en IG-bild…
Kan bara hålla medKommer nog aldrig mer skaffa en klocka med 'vanlig' krona. Så vansinnigt skön på armen. Men låset på länken är jag inte helt kompis med. Finns det några bra alternativ?
Ha en bra semester och så ser vi framemot massa bilderHar inga problem med låset på länkarna även om jag såklart gärna ser en smidigare variant med enkel justering.
Nu på lite resa, självklart med en flieger.
Börjar sådär. Tog 1,5 h att checka in/lämna bagaget med BA. Sedan fattas kabinpersonal så planet får fyllas sakta. Och många kommer inte med. Risk att vi missar anknytningen.Ha en bra semester och så ser vi framemot massa bilder
Kommer nog aldrig mer skaffa en klocka med 'vanlig' krona. Så vansinnigt skön på armen. Men låset på länken är jag inte helt kompis med. Finns det några bra alternativ?
@R.Capac - känns som färgen är mer lika än vad bilderna visade!
Mm det är bara ett alternativt lås jag undrar om. Länken i sig är toppentror det var någon i tråden som har provat dessa som funkar till 556 också?
Tänkte samma sak. Hade hoppats på att någon gick mot det orangeröda.@R.Capac - känns som färgen är mer lika än vad bilderna visade!
Ser bra ut och om man vill ha något (lite) liknande utseende på själv bandet kan jag verkligen rekommendera ett sånt här från Miros, tvådelat så bygger inte höjd på samma sätt som NatoBörjar nog gilla nato på Ezm13 lite. De ribbade från watchwear blev riktigt bra efter några duschar.
Snyggt det där! En vacker dag kanske, säkert tokbra på 13 med högt placerade bandhorn.Ser bra ut och om man vill ha något (lite) liknande utseende på själv bandet kan jag verkligen rekommendera ett sånt här från Miros, tvådelat så bygger inte höjd på samma sätt som Nato
Finns även i svart och blått, 20/22mm.
Vad tror du om denna https://www.obrismorgan.com/collect...22mm-vanilla-scented-natural-rubber-strap-red ? Hittade en bild på uhrforum också….Tänk om det finns rödorange isofraneish lika färgen på UX visare och text? Aaaargh inköp krävs!
Tack! Lite kraftigt röd för UX och mitt tycke kanske men intressant att se Iso. Risken om man letar rödorange är väl att man till slut hittar någon som tagit en orättvis bild.Vad tror du om denna https://www.obrismorgan.com/collect...22mm-vanilla-scented-natural-rubber-strap-red ? Hittade en bild på uhrforum också….
Så fin! Den där har varit en favorit länge. Gillar tegimenterad f-länk som man kunde få denna på!Servicetiderna hos Sinn är inte att leka med för tillfället (tog ett halvår) men nu så är denna 756 åter på hans majonäs knugliga mark.
Kan fortfarande säkert. Jag beställde min bra länge efter att modellen utgått ur sortiment, kostade inte mer än standardpriset heller så tummen upp för Sinn på det viset.Så fin! Den där har varit en favorit länge. Gillar tegimenterad f-länk som man kunde få denna på!
WOW 6 st Kul med många boxar. Kanske dax för tråden "visa dina klockboxar"
Snyggt!Servicetiderna hos Sinn är inte att leka med för tillfället (tog ett halvår) men nu så är denna 756 åter på hans majonäs knugliga mark.
Är man välsignad med platta/konkava handleder så kommer man undan med det. Men 2mm extra kanske?Snyggt!
Bygger det inte väldigt mycket på höjden?
Plasten kvar. Visst är detta en Special Edition för Chronos? Hur fick du tag i denna för den gick väl inte att köpa hur som helst?
Nånting säger mig att herr @perhog redan la en order när den släpptesPlasten kvar. Visst är detta en Special Edition för Chronos? Hur fick du tag i denna för den gick väl inte att köpa hur som helst?
Vill minnas att den fick att köpa av ADs i Tyskland men att Sinn inte riktigt var tydliga med det i kommunikationenPlasten kvar. Visst är detta en Special Edition för Chronos? Hur fick du tag i denna för den gick väl inte att köpa hur som helst?