• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

trollbindande & fascinerande

IMG_2676.jpeg

IMG_2674.jpeg
 
För övrigt kan jag tillägga i diskussionen om
sådana problem har man inte om man väljer ett Alligatorband från ABP , de är mjuka och följsamma. Formar sig omgående efter handleden. Men jag förstår problemet, dykare = vatten och då är det gummiband som gäller. :p

1688848562292.png
Inte riktigt så illa faktiskt. Hirsch tiger är ett läder som inte bara tål vatten utan dessutom 300 meter djupt vatten. Iofs sitter den nu på en flygare som bara tål 200 m
IMG_4795.jpeg
 
UX har fått lite revival-känsla med Isofraneremmen. Vill man ha sitt Isofrane format verkar det bästa trupptipset vara att förvara det format runt en kudde med samma diameter som ens handled.
20230711_202515.jpg
Vad är grejen med att få det format? Mitt var så mjukt som det bara går från första dagen, ingen anledning att försöka forma det?
 
Vad är grejen med att få det format? Mitt var så mjukt som det bara går från första dagen, ingen anledning att försöka forma det?
Jag vet inte hur gammalt detta är. Kanske är det lite åldrat, jag vet inte.
Jag vill hur som helst inte att bandet klämmer om min relativt platta handled, det är inte konstigare än så.
 
Tillbaka
Topp