Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av 400. Vilken är det?trollbindande & fascinerande
Det är bara den röd-orangea 556:an Men canvasen har fått ge plats åt en finelinkEn av 400. Vilken är det?
Höjdare med F-länk. Nu vill vi se framsidan!trollbindande & fascinerande
Då får det bli en dubbelpost från Orange-tråden;Höjdare med F-länk. Nu vill vi se framsidan!
Nu vill jag ju ha en 556I Mop svart på f-länk igen .Då får det bli en dubbelpost från Orange-tråden;
Inte riktigt så illa faktiskt. Hirsch tiger är ett läder som inte bara tål vatten utan dessutom 300 meter djupt vatten. Iofs sitter den nu på en flygare som bara tål 200 msådana problem har man inte om man väljer ett Alligatorband från ABP , de är mjuka och följsamma. Formar sig omgående efter handleden. Men jag förstår problemet, dykare = vatten och då är det gummiband som gäller.
Ok! Lovar!Kan folk sluta lägga upp på UX, jag har fortfarande ~20 veckors väntetid kvar
Nej går inteKan folk sluta lägga upp på UX, jag har fortfarande ~20 veckors väntetid kvar
Vad är grejen med att få det format? Mitt var så mjukt som det bara går från första dagen, ingen anledning att försöka forma det?UX har fått lite revival-känsla med Isofraneremmen. Vill man ha sitt Isofrane format verkar det bästa trupptipset vara att förvara det format runt en kudde med samma diameter som ens handled.
Jag vet inte hur gammalt detta är. Kanske är det lite åldrat, jag vet inte.Vad är grejen med att få det format? Mitt var så mjukt som det bara går från första dagen, ingen anledning att försöka forma det?
Huset?
Mycket UX för mig också, nästan OWG. Millimetern i höjd jmf U1 är faktisk märkbar. Kan inte annat än att tacka @Dr. D ännu en gång för att jag fick ta över denna. Kanske skulle man sälja av allt annat?
Exakt! Måste ju ha råd med C-kort nu när vi enats om ”större” van..Huset?
Barnen?
Bilen?
Har du en ezm3 över så hojta till
Mycket UX för mig också, nästan OWG. Millimetern i höjd jmf U1 är faktisk märkbar. Kan inte annat än att tacka @Dr. D ännu en gång för att jag fick ta över denna. Kanske skulle man sälja av allt annat?
Har du sett några fler som fotar klockor på stranden :?104 på stranden idag. Lite fel men bandet passade så bra till hyrbilen
Nä, och jag får skit av familjen när jag fotar minaHar du sett några fler som fotar klockor på stranden :?