• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Sinn556i i ett blött Småland
IMG_4428.jpeg
 
Ni verkar ha det tufft. Vulkanen i bakgrunden? Jag kan nog tänka mig denna UX på ett vitt Hirsch Tiger. Men storlek 22mm då förstås. Edit: För beachen. Annars är länken über alles.
Länken har jag i regel bara på vintern. Bad då gäller gummi, övrigt canvas.

Men Hirsh Tiger ska testas såklart.

Bytt ö så tror inte det är en vulkan utan bara ett högt berg. Maui hade fler vulkaner
 
Länken har jag i regel bara på vintern. Bad då gäller gummi, övrigt canvas.

Men Hirsh Tiger ska testas såklart.

Bytt ö så tror inte det är en vulkan utan bara ett högt berg. Maui hade fler vulkaner
Såg en dokumentär om vulkaner och öarna ligger som ett radband och de flesta har redan sjunkit.
Tittar man på google maps så ser man hur många öar det är.
haw.jpeg
 
Såg en dokumentär om vulkaner och öarna ligger som ett radband och de flesta har redan sjunkit.
Tittar man på google maps så ser man hur många öar det är.
haw.jpeg
Ögruppen har 6 aktiva vulkaner och Mauna Loa (på ön Hawaii) hade sitt senaste utbrott 2022. Den småputtrar än och ibland blåser askan in över Honolulu berättade chauffören
 
Sett ngn rolig klockaffär?
Nja, roliga vet jag inte. Jag bryr ju mig inte om Rolex mm men på Maui hade ”varenda liten håla” Rolexbutik, samt massa andra lyxbutiker. Kollade aldrig.
Samma här. Massa lyxiga klockbutiker men inget jag fäster uppmärksamhet på.
Kikar en hel del efter klockor dock. Sett någon Planet Ocean, Breitling osv men folk har mest fåniga Apple Watches
 
Nja, roliga vet jag inte. Jag bryr ju mig inte om Rolex mm men på Maui hade ”varenda liten håla” Rolexbutik, samt massa andra lyxbutiker. Kollade aldrig.
Samma här. Massa lyxiga klockbutiker men inget jag fäster uppmärksamhet på.
Kikar en hel del efter klockor dock. Sett någon Planet Ocean, Breitling osv men folk har mest fåniga Apple Watches
(Tänkte på amerikanska märken som Bxxx)
 
Tillbaka
Topp