Jag vet att somliga inte bryr sig om bubblan, medan andra vill vara utan den, så jag lägger inte någon värdering i den biten.
Oavsett vilket kommer bubblan i a f att försvinna i o m service. Men frågan är om den kommer att komma tillbaka efteråt, eller inte.
Jag hade en annan UX tidigare, förvisso Chronometermärkt, m a o äldre än din, som var nere på service men som bubblade sig snabbt igen efter servicen. Det skulle den inte göra, så de tog tillbaka den för en andra service.
Jag vet att de har haft problem (om man nu kallar det för problem) med att det bildas bubblor i klockorna med tiden, och att de har konstruerat om delar av klockan till följd av det. Exakt när det skett under åren vet jag inte, men jag vet att det åtminstone skedde i trakterna av halvårsskiftet 2018, vilket ska göra att sannolikheten för att det händer på klockor tillverkade efter det är påtagligt lägre har de sagt.
...så det var därför jag var intresserad av att förstå om din klocka har de uppdateringarna (bl a kronan och baklockets tätning) eller inte. Men det har den alltså inte.