Håller med men, visarna på DS borde ändrasVi tar en till på temat Heuer 1550 imitationer.. och orginalet bara för att visa hur väl SInn lyckats med både 158 och 155. Den senare bilden tagen 1 timme efter erövrandet från den gode @Jamterik
![]()
![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med men, visarna på DS borde ändrasVi tar en till på temat Heuer 1550 imitationer.. och orginalet bara för att visa hur väl SInn lyckats med både 158 och 155. Den senare bilden tagen 1 timme efter erövrandet från den gode @Jamterik
![]()
![]()
Man kan inte kräva vad som helst av SINN. Inte bara visarna utan även ett flyback verk borde ha inkluderats. Man får nöja sig med att 155 har orginalboetten från Heuer 1550, ett restlager som sinn låg på.Håller med men, visarna på BS borde ändras![]()
Dina bilder inspirerar till at packa upp klockan och kanske montera en länk eller kanske ett alligatorband...
Tycker nog att han kan vara värd att frigöras från sitt fängelseDina bilder inspirerar till at packa upp klockan och kanske montera en länk eller kanske ett alligatorband...
EDIT. fast jag vetif..n hur man monterar en länk utan att ta bort plasten
![]()
Välkommen till gänget min vänÄr det bara jag som tycker det är ovanligt meckigt att byta länk/band på U-serien?
Tycker det är rena drömmen att byta på UX jmf med tex länk på 103Är det bara jag som tycker det är ovanligt meckigt att byta länk/band på U-serien?
U-serien är ju en dröm med borrade lugholes jmf EZM3F och 240 texÄr det bara jag som tycker det är ovanligt meckigt att byta länk/band på U-serien?
Jag tycker 13 som är en 103 boett(?) och UX är samma lika. Går rätt ok nu för tiden. Men kan tänka mig att man är mer försiktig med en polerad 103.Tycker det är rena drömmen att byta på UX jmf med tex länk på 103
Lugholes FTW!
Genomgående lugholes borde vara lag. Med rätt verktyg tycker jag inte det är ett stort problem men irriterande.U-serien är ju en dröm med borrade lugholes jmf EZM3F och 240 tex
Det har du rätt i, med ”pincettliknande” verktyg löser det sig ju utan större problem…Genomgående lugholes borde vara lag. Med rätt verktyg tycker jag inte det är ett stort problem men irriterande.
Grymt snygg - med eller utan lugholesDenna saknar lugholes vilket är lite trist.
![]()
Köp ett bra, det är värt alla pengarna för sinnesro!Ta av är ju inga problem. Dock, har jag stora problem att montera länken. Vet inte om det är för ändlänkarna är typ en micron smalare än luggarna. Dessutom har jag världens sämsta bandstiftverktyg.
Håller med.Köp ett bra, det är värt alla pengarna för sinnesro!
Satt och tänkte samma sak. Fick improvisera egen bild.Jag har varken sett fikonlöv eller dubbade teasers ännu. Är det inte imorgon det är presentation av Sinns nyheter?
Väntar....
![]()
Kämpa!Det tar sig.![]()
![]()
Näää det är det verkligen inte
Kommer en limiterad ux imornNäää det är det verkligen inte
Det finns funderingar på att lätta på plasen på baksidan för att testa andra band. Har ett "rallyband" sånt med en massa hål i som skulle kunna passa, länkar finns ett par så även det vore kul att se hur klockan klär sig i men tyvärr finns inga lediga alligatorband att texta..Tycker nog att han kan vara värd att frigöras från sitt fängelseMed funderat på att testa länk
men har inte kommit så långt än, Har blivit mer och mer svag för alligator band (tror du är att beskyllas
) så tycker du kan testa och skicka lite bilder
![]()
Skulle inte förvåna mig, Sinn har snart gjort LE modeller i alla färgskalor. Snart får de göra som Rålexdraken, urtavlor med blad, varför ine fikusblad eller en urfåning tavla med massa runda ringar och prickar.Kommer en limiterad ux imorn![]()