Grattis! Kul att vi båda sitter med varsin 104 efter att vi snackades vid för typ ett år sedanHar skaffat den här skönheten och är nykär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Kul att vi båda sitter med varsin 104 efter att vi snackades vid för typ ett år sedanHar skaffat den här skönheten och är nykär.
Tackar! Japp, vi har helt klart rätt liknande smak.Grattis! Kul att vi båda sitter med varsin 104 efter att vi snackades vid för typ ett år sedan
Himla grannLänge sen jag postade här, läser iof varje dag
Fasen vad snygg den vita 104an är med finelänken! Jag köpte min med H-länken. Kanske borde valt den andra länken...?Tyst i tråden idag
Personligen så tycker jag den matchar klockan bättre. Så svar ja på den frågan. Men hade säkert valt H-länken jag med, finelänken blänker ju endelFasen vad snygg den vita 104an är med finelänken! Jag köpte min med H-länken. Kanske borde valt den andra länken...?
Den gröna var ju supercool med lume på månfasen Men alldeles för stor med 44mm. Även 6096 hade varit bättre på 38,5 istället för 41.
Tackar!Fasen vad snygg den vita 104an är med finelänken! Jag köpte min med H-länken. Kanske borde valt den andra länken...?
Finelänken finns ju helborstad också. Men 104an har ju blank boett så de kompletterar rätt bra tycker jag.Personligen så tycker jag den matchar klockan bättre. Så svar ja på den frågan. Men hade säkert valt H-länken jag med, finelänken blänker ju endel
Ojoj, pax för en blå! Håller dock med om visarna. Kanske det borstade på visarna bidrar till det? De är diskretare hos vanliga 556:an.
Imorgon lanserar Sinn 4 nya modeller.
Nu blir det intressant att se vem som blir först att knipa någon av de nya och slänga upp bilder här!Ojoj, pax för en blå! Håller dock med om visarna. Kanske det borstade på visarna bidrar till det? De är diskretare hos vanliga 556:an.
Tackar!
Släng upp lite bilder på din med länken på så kan jag försöka lägga upp jämförande bilder på min sen.
Ska jag absolut göra. Men det dröjer en dag eller två. Är på resande fot.
Nu blir det intressant att se vem som blir först att knipa någon av de nya och slänga upp bilder här!
May the race begin
Jag tror att en blå kommer dyka upp först.
Nedersta. Jag har ett ett mörkgrått på mig as we speak på min Cwc dykare. Grymt skönt och kvalitativJag tänkte köpa nato till min 556,men velar lite. Så önskar lite åsikter. Gillar de med lite färg i från Royal Straps.
Håller med, helt klart nedersta. Om du vill ha något av dom andra så försök få tag på ett elastiskt MN strap istället som är närmare hur dom var original.Jag tänkte köpa nato till min 556,men velar lite. Så önskar lite åsikter. Gillar de med lite färg i från Royal Straps.
Stort grattis!
Hämtade min helteggade U1a på Erikssons Ur igår. Trevlig affär och trevlig klocka!
Grymt cool klocka! Stort grattis!
Hämtade min helteggade U1a på Erikssons Ur igår. Trevlig affär och trevlig klocka!
Jag måste avyttra min blåa PO först i så fallNu blir det intressant att se vem som blir först att knipa någon av de nya och slänga upp bilder här!
May the race begin
Jag tror att en blå kommer dyka upp först.
Jag måste avyttra min blåa PO först i så fall
Har inte råd med ytterligare en klocka annars.
Den klockan är bra. Om den hade varit lite mindre bling hade jag kört på liknande modell.Noterade att visarna på kronografen inte syntes på tidigare bild. Därav nytt..
Sitter som en smäck!Som @Dennta sa, MN är ett riktigt bra alternativ. Bekvämt och mer militärskt än så här blir det nog inte
m @Dennta sa, MN är ett riktigt bra alternativ. Bekvämt och mer militärskt än så här blir det nog inte
Jag fick mitt via @Seikosthlm, han kanske har några kvar?Vart hittar jag sånna?