Inte jag heller, gick på boett och tavel-layout. Den andra Sinn-boetten..?Har heller inte lyckats hitta en annan 143 med grå subsekund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte jag heller, gick på boett och tavel-layout. Den andra Sinn-boetten..?Har heller inte lyckats hitta en annan 143 med grå subsekund.
Ux och jag slipar 52kv kabel
Inget för ljuskänsligaÄr det julgransslingan som ska upp?
Hej hej!
Som ni säkert kunde se så var det en 103:a och den är äkta Den finns nu hos Eriksons Urhandel, dom har min tillåtelse att visa den om någon av er är intresserade. Väntar på värdering men sen kommer den säljas. Tack igen för all hjälp!!
Hon kommer ha många upp på dig i så fall, brace yourselfSpännande!
Har du nån aning om vad den kan tänkas landa på prismässigt?
Jag är riktigt sugen, har redan börjat förbereda frugan .
Hon kommer ha många upp på dig i så fall, brace yourself
Går att få till ett härligt ljus med denna kabelInget för ljuskänsliga
Hej hej!
Som ni säkert kunde se så var det en 103:a och den är äkta Den finns nu hos Eriksons Urhandel, dom har min tillåtelse att visa den om någon av er är intresserade. Väntar på värdering men sen kommer den säljas. Tack igen för all hjälp!!
Mitt hittills bästa klockköp och utan tvekan det veligaste då jag inte alls trodde jag skulle gilla vit urtavla. Men ack så fel jag hade. Tror denna kommer få stanna länge i samlingen
Får se till att få lite snyggare bilder på den nu när höstens färger är här
Vad sas om de andra kronograferna? Några bekräftade reffar?Hej hej!
Jag är alldeles för dålig på att byta från länk på en klocka som passar så jäkla bra och dessutom är galet skön.Tror att den skulle göra sig riktigt bra till hösten/vintern på ett brunt mockaband. Kul att du är så nöjd...då hamnade den rätt
Fick du reda på ref ang. de svarta?Alltså seriöst....jag har f-n gåshud fortfarande. Har precis varit hos Erikson. Har så seg uppkoppling så jag postar bilder senare men nu har jag tittat på @Lumbeno 's alla Sinn. Som att vara i Sinn-Mecka Enda nackdelen är egentligen att de saknar originallänkar men på det stora hela så var det en grym upplevelse att klämma och prova.
Jag är alldeles för dålig på att byta från länk på en klocka som passar så jäkla bra och dessutom är galet skön.
Vet inte vad man ens skulle köpa för något då. Vet att jag borde lägga en slant på det så man får schyst kvalité men samtidigt vill jag inte lägga mkt pengar på ett då jag vet att länken lik förbaskat kommer åka på efter någon dag igen
Fick du reda på ref ang. de svarta?
Men den som "saknar" Sinnlogga är ju en Lemania 5012.Nej, de har inte hunnit med att titta mer noga på klockornas än, men det är åtminstone två stycken 142 utöver 103. Den som saknar Sinn-logga ser på första bilden som postades ut att ha en blankare boett men det var en synvilla. Samma boetter och fantastiskt skick. 142 x 2 är NOS med stickers kvar på baksidan.
Men den som "saknar" Sinnlogga är ju en Lemania 5012.
Riktigt mysig kombo!Jag tror tex att ett Hirsch Terra skulle passa finfint Fast det är skinn och jag tror att ett ännu mjukare brunt mocka skulle vara pricken över i:t.
Tackar!
Släng upp lite bilder på din med länken på så kan jag försöka lägga upp jämförande bilder på min sen.