leiden
Silver
Ser ut att vara satinized med akrylglas?356 va? Ligger en sån ute på K&S.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut att vara satinized med akrylglas?356 va? Ligger en sån ute på K&S.
Till ruggigt bra pris dessutom! Men det där kanske är äldre?356 va? Ligger en sån ute på K&S.
356 va? Ligger en sån ute på K&S.
Ja den där var riktigt lyckad tycker jag också. Känns dessutom väldigt allround och mycket möjligt att den går att köra på de flesta typer av band. LIKE!Lyckad LE av 356!
Den heter 356 ISETAN LE och är gjord för en handlare i Japan. 50 ex tror jag att det var.
Tycker att de kommer undan med "vintagefärgen" på index. Gillar den lite renare och mer symmetriska looken när subsekunden och dag/datum försvann.
Kungligt snyggt Dennta!556 är med idag. Om man tittar noga ser man att boetten smält ner lite i isen
Sjukt stilig den där. Ser nästan ut som en Breitling 765 cp.Laddar även jag för högt kaloriintag men med burgare på BmB innan det är dags att kolla basket...
556 är med idag. Om man tittar noga ser man att boetten smält ner lite i isen
Haha, nej man får välja "setup" beroende på klockan som fotograferasGrym bild...men kommer nog endast att skicka dyk-klockorna till dig för fotografering. Vill inte riskera att 103:n går genom isen
Kul! Synd att den är så stor bara, annars hade jag inte kunnat hålla mig borta från den. Tycker den är riktigt häftig.Sinn 3006 Jagduhr kommer förresten till @ERIKSON URHANDEL , riktigt kul att de väljer att ta hem den
Kul! Synd att den är så stor bara, annars hade jag inte kunnat hålla mig borta från den. Tycker den är riktigt häftig.
Är det den tänkta målgruppen för modellen som kommer utgöra den största kundbasen eller vilka tror vi kommer lockas av denna?Sinn 3006 Jagduhr kommer förresten till @ERIKSON URHANDEL , riktigt kul att de väljer att ta hem den
Är det den tänkta målgruppen för modellen som kommer utgöra den största kundbasen eller vilka tror vi kommer lockas av denna?
Känns som en modell för den "pryl- och teknikintresserade" men frågan är om dessa personer kommer hitta till Eriksons.
Vad mäter den?
Den var riktigt snygg, mycket snyggare än Sinn's egna bilder.556 med pärlemortavla har kommit till Erikson också utöver den blåtavlade 556:n. Bäcksvart i vissa vinklar men skimrande i andra när ljuset ligger rätt.
Tavlan ser ut att vara doppad i olja, gillas!556 med pärlemortavla har kommit till Erikson också utöver den blåtavlade 556:n. Bäcksvart i vissa vinklar men skimrande i andra när ljuset ligger rätt.
Det skulle vara riktigt kul att ha den men frågan är om man skulle tröttna på tavlan?Tavlan ser ut att vara doppad i olja, gillas!
Tycker faktiskt att den är fin på bild.@Hoffa något för dig? Du har ju en arm som klarar av att bära upp rejäla pjäser och den är ju liksom Fulda-klockan du hade späckad med komplikationer
Ser ut som att du har päls
Fortfarande inte tagit av denna. <3
Förjävla god läskFortfarande nöjd med EZM3F. Åker på ibland.
Ser ut att vara så jävla bra!556 med pärlemortavla har kommit till Erikson också utöver den blåtavlade 556:n. Bäcksvart i vissa vinklar men skimrande i andra när ljuset ligger rätt.
Har börjat med övertalning av frugan att vi behöver varsin 556 till vårt tio åriga bröllopsdag; jag svart mop och hon vit!556 med pärlemortavla har kommit till Erikson också utöver den blåtavlade 556:n. Bäcksvart i vissa vinklar men skimrande i andra när ljuset ligger rätt.