• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Triss i Sinn-kronografer

IMG_20171106_142824.jpg
Vilka fina chronos! Berätta reffarna för oss dödliga!

@Feskarn Hur har du fått till fine-linken så att den sitter bra?

Har inte påstått att jag fått den att sitta bra. ;) Jag har tagit bort en liten länkbit på ena sidan. Den kanske sitter lite för löst för att jag ska vara helt nöjd. Så jag ska nog testa att även ta bort den lilla länkbiten på motsatt sida. :)

Bjuder på en bonusbild:

C574CF3A-8FED-4C17-A231-F3DA84BA046D.jpeg

Har inte påstått att jag fått den att sitta bra. ;) Jag har tagit bort en liten länkbit på ena sidan. Den kanske sitter lite för löst för att jag ska vara helt nöjd. Så jag ska nog testa att även ta bort den lilla länkbiten på motsatt sida. :)

Bjuder på en bonusbild:

Hur sitter ändlänkarna mot boetten? Skallrar de om du vickar på handen?

Bjuder på en bonusbild:

I ljuset ser jag ringar/microrepor mellan kl 9-11. Hur är det möjligt? Eller är det AR som spelar en ett spratt?

Jag ska beställa en halvlänk till min finelänk för att få lite bättre passform. Kör båda halvlänkarna nu men behöver byta ut en hel mot en halva till (totalt 3 halvlänkar alltså)

I ljuset ser jag ringar/microrepor mellan kl 9-11. Hur är det möjligt? Eller är det AR som spelar en ett spratt?

Jag ska beställa en halvlänk till min finelänk för att få lite bättre passform. Kör båda halvlänkarna nu men behöver byta ut en hel mot en halva till (totalt 3 halvlänkar alltså)
Såna ringar har jag haft på alla mina klockor nästan, men bara i ett visst ljus.

Såg också det på bilden. Är säkert någon reflektion som spelar en ett spratt ja.

Tillbaka
Topp