Till och med! Inte konstigt att den sitter så skönt på armen.46mm på skx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Till och med! Inte konstigt att den sitter så skönt på armen.46mm på skx
Han har inte varit inne sedan i lördags. Tidigare har han skrivit ut sitt telefonnummer i tråden.Hallå alla! Jag jag köpte en orginalbox till min Sinn från @Lumbeno , men efter att han fick pengarna så har han inte hört av sig något mer (5 dagar sedan). Jag fick sedan höra från @Clark Kent att han har försökt sälja samma box till honom och @demondave . Han försöker förmodligen alltså blåsa mig på 1300 kr! Ifall han hör av sig och vill sälja något så swisha inga pengar i förväg! Riktigt tråkigt med sådant här.
Jag har hans adress och fullständiga namn så det vore ju väldigt dumt. Men han har ju ingen box kvar att ge mig.. Fanns tydligen tre boxar, @Clark Kent har en och @demondave har två.Han har inte varit inne sedan i lördags. Tidigare har han skrivit ut sitt telefonnummer i tråden.
Vore ju dumt att skriva ut det om han försöker blåsa folk? (om han inte skrivit någon annans nummer, men varför då liksom?)
Tror det är lugnt.
Han har inte varit inne sedan i lördags. Tidigare har han skrivit ut sitt telefonnummer i tråden.
Vore ju dumt att skriva ut det om han försöker blåsa folk? (om han inte skrivit någon annans nummer, men varför då liksom?)
Tror det är lugnt.
Jag har hans adress och fullständiga namn så det vore ju väldigt dumt. Men han har ju ingen box kvar att ge mig.. Fanns tydligen tre boxar, @Clark Kent har en och @demondave har två.
Snyggt! Brukar också gilla rost på objekt i bilden då det blir en bra kontrast till det välarbetade stålet på klockan.
Större tokerier har hänt i klocksvängen!Saknar min!
Kanske vore lite knäppt att köpa tillbaka samma klocka för tredje gången.
Ja jag har nog rätt bra omgivning att fota i på jobbet. Problemet just i denna bild var att de blåste så jävligtSnyggt! Brukar också gilla rost på objekt i bilden då det blir en bra kontrast till det välarbetade stålet på klockan.
Utvecklingskurvan är brant! Ser bra ut
Jo jag vet, lite märkligt att komma i efterhand och sälja boxen. Men jag hade svårt att säga nej.Sålde han boxen separat? Var väl den som hörde till klockan från början?:kr
Skippa köpet av tv och spara ihop till en 103Saknar min!
Kanske vore lite knäppt att köpa tillbaka samma klocka för tredje gången.
Ska göra det, skippa TV alltså. Sen om det blir 103 eller 104 återstår att se.Skippa köpet av tv och spara ihop till en 103
Att den inte ingick i köpet från början tycker jag är märkligtJo jag vet, lite märkligt att komma i efterhand och sälja boxen. Men jag hade svårt att säga nej.
Vilken som så blir det en ny bekantskap och det är väl kulSka göra det, skippa TV alltså. Sen om det blir 103 eller 104 återstår att se.
Sålde han boxen separat? Var väl den som hörde till klockan från början?
Skönt att det löste sig i alla fall!
Så nu sitter alltså @Bergaren med boxen till din 103B?
Jag kan sälja den till dig för samma pris som jag gav. Ifall du vill.. Jag visste ju inte att den hörde till din klocka när jag betalade denJa, den hörde till min 103.
Jag kan sälja den till dig för samma pris som jag gav. Ifall du vill.. Jag visste ju inte att den hörde till din klockan när jag först betalade
TackarUtvecklingskurvan är brant! Ser bra ut
Ska göra det, skippa TV alltså. Sen om det blir 103 eller 104 återstår att se.
Det är planen, måste ändå spara lite.Eller...så sitter du still i båten, väntar du några veckor tills passarounden kommer till dig och tar ett beslut efter det när du har fått känna på 556:n en gång till Du är väl nummer 5 om jag inte missminner mig?