Den där gillade jag mycket! Svår att få tag i?Denna kanske kan platsa här i tråden?
En VDST diver, samma som Sinn 805, fast med lite coolare tavla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där gillade jag mycket! Svår att få tag i?Denna kanske kan platsa här i tråden?
En VDST diver, samma som Sinn 805, fast med lite coolare tavla
Jag hittade inte något annat exemplar av den när jag gjorde några snabba sökningar. Hur ovanlig den är vet jag dock inteDen där gillade jag mycket! Svår att få tag i?
Är det din klocka? Såg att @Seikosthlm hade en likadan till salu?Jag hittade inte något annat exemplar av den när jag gjorde några snabba sökningar. Hur ovanlig den är vet jag dock inte
Japp jag bytte till mig den, det är samma exemplar vad jag vet.Är det din klocka? Såg att @Seikosthlm hade en likadan till salu?
Är det din klocka? Såg att @Seikosthlm hade en likadan till salu?
Tror att han har sålt denHar inte @Seikosthlm en "riktigt" 805:a också?
Grattis, det där är en klocka att åldras med! Och den kan mycket väl överleva dig ocksåSlirade förbi hos @ERIKSON URHANDEL och blev med Sinn idag. Mysigt.
UX måste vara höjden av tydlighet.
Yes. den har dock fått vandra vidareHar inte @Seikosthlm en "riktigt" 805:a också?
Vad ligger dom på hos Erikssons,?MOP svarta: Dagens behållning! Riiiiktigt ball tavla som levde ett eget liv i alla ljus och alla vinklar. Den var så jäkla snygg live. Jag måste nog ha en sån! Med H-länk.
Vad ligger dom på hos Erikssons,?
Är det priset på finelink?Ca 11,5´ för både MoP och den blå...
Var förbi Erikson idag och kollade in de nya 556rna. Omöjliga att fota för rättvist inttryck. Men tänkte dela med mig av mitt intryck på plats.
MOP svarta: Dagens behållning! Riiiiktigt ball tavla som levde ett eget liv i alla ljus och alla vinklar. Den var så jäkla snygg live. Jag måste nog ha en sån! Med H-länk.
Blå sunburst: Dagens besvikelse. Och märklig skiftning i ljuset. Den var mestadels lila!? Och jag gillar inte lila överlag. Mitt sällskap hävdade dock att den var blå hela tiden varpå jag kom att tänka på den där bilden med klänningen som skapade sån diskussion kring folks färgseende. Hade det varit en mattare blå (och blå på riktigt, inte lila) med originalets index och visare så hade jag köpt direkt. Datumets vara eller icke vara lämnar mig mest tudelad. Jag uppskattar datumet. Även om tavlan bli mer harmonisk utan.
Är det priset på finelink?
Är det priset på finelink?
Det är priset med H-länk. Jag tror att det är ett påslag för Fine-linken på ca en tusenlapp. Men nu är jag lite ute på hal is då jag inte har exakta siffror så kanske bättre att vänta på att @ERIKSON URHANDEL svarar på vad den kostar på kronan.
Slirade förbi hos @ERIKSON URHANDEL och blev med Sinn idag. Mysigt.
UX måste vara höjden av tydlighet.
Påslaget stämmer. Så 1k dyrare än 556i, det är fullt rimligtDet är priset med H-länk. Jag tror att det är ett påslag för Fine-linken på ca en tusenlapp. Men nu är jag lite ute på hal is då jag inte har exakta siffror så kanske bättre att vänta på att @ERIKSON URHANDEL svarar på vad den kostar på kronan.
Nu vet inte jag den exakta definitionen på en big crown men kul att se det där stuket på kronan!Fler bilder på de nya klockorna. Verkar bara säljas i Sinn´s butik och på en hemsida som jag gissar är någon samarbetssida för produkter från Frankfurt.
https://shop.faz.net
Tror inte det. Såg den inte vad jag kan åminna mig.Håller med om att den ibland upplevs lila, och precis som du är jag inget större fan av det. Hade de fått in den gröna nya, Jagduhr?
Såg att du redan fått svar ovan.Vad ligger dom på hos Erikssons,?
Ja tyvärr@Moorflax Blir U1:n liggande hela tiden nu till förmån för din Panerai?
Ja tyvärr
Pannan är så jäkla skön och den där nyförälsken vill aldrig lägga sig.
Men U1:an blir kvar, det är en solklar keeper!
Ja jag tänkte jag skulle köra hårt med den! Har alltid gillat 556 och det ska bli skoj att få känna på den blåVi får se om du klarar en liten paus från Pannan när 556:n kommer på besök