• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Tack, är det svårt att skapa konto osv på eBay? Det får bli nästa steg ifall ingen nappar senast imorgon kväll, sänkte precis till 18 000 kr! :)

Har ingen aning tyvärr...har bara köpt från eBay och aldrig sålt :) Var inne och tittade nu på WUS och det krävs 100poster för att annonsera så tyvärr kan jag inte hjälpa till där, har bara postat ca 20st.

Tack, är det svårt att skapa konto osv på eBay? Det får bli nästa steg ifall ingen nappar senast imorgon kväll, sänkte precis till 18 000 kr! :)
Easy peasy!
Klicka på knappen ”create account” eller nåt sånt, så är du igång. :)
Lite trist att som nollpostare sälja en så pass dyr klocka. Många kommer nog avstå även om de är sugna.

Sådär! Äntligen har jag blivit med Sinn! En 556A med finelänk. Känns som en ovanlig kombo men är det som passar mig bäst! Tack @ERIKSON URHANDEL för bra service och konsultation!
20171204_190939.jpg
20171204_190839.jpg

IMG_20171204_195023.jpg

Vilket bandstift är korrekt för min 104? Noterade detta igår när länken skulle på och den trilskades och ville inte klicka i sådär tillfredsställande som de brukar.

Kanske får bli nya såna också så den inte åker i backen. @ERIKSON URHANDEL

Edit: Fick precis bandstiften att klicka i med rogivande ljud :) men känns ändå mystiskt att det är två olika stift.

Senast ändrad:
IMG_20171204_195023.jpg

Vilket bandstift är korrekt för min 104? Noterade detta igår när länken skulle på och den trilskades och ville inte klicka i sådär tillfredsställande som de brukar.

Kanske får bli nya såna också så den inte åker i backen. @ERIKSON URHANDEL

Edit: Fick precis bandstiften att klicka i med rogivande ljud :) men känns ändå mystiskt att det är två olika stift.
Hej, det övre stiftet.

Tillbaka
Topp