Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte faktisk samma sak!Jag ville bara påpeka hur intressanta inlägg och trevlig ton det alltid är här, i synnerhet om jag jämför med hur Submarinertråden ser ut just nu.
Ja jag håller med dig. Det är alltid skönt med den här tråden när man går in i den och ser att det är hög mysfaktor.Jag ville bara påpeka hur intressanta inlägg och trevlig ton det alltid är här, i synnerhet om jag jämför med hur Submarinertråden ser ut just nu.
Gillar Sinn bland annat för enkelheten. Trots det håller jag inte med. 556orna som lanserats är attraktiva både i utförande och pris. Detta gör att fler får upp ögonen för märket och faktiskt tar klivet och testar.Först och främst! Ta bort alla 556or utom I och A.
Just ja, ta bort alla limiterade U1or också! Utom orginalet då såklart.
Det börjar likna Omega eller Black bay med alla färger och limiterade specialare!
Med det sagt så ser jag gärna en skojsig U212 med svart vridring.
Fytusan vad snygg!Passaroundklockan är nedpackad så då får den gamla skåpmaten komma fram igen
TackFytusan vad snygg!
Du har väl en kvintettSinn kronograf-trippel...
Du har väl en kvintett
Du har väl upprättat en värdig Sinnmonter där hemma?
Klart att du måste ha en lösning där alla kan synas! Det kanske inte är helt lätt att kombinera det med säkerhet men kul om det gårStämmer bra Det där var trion som var med hos urmakaren. 101B ska lämnas in men han tar semester nu ett par veckor och då kan jag lika gärna ha den hemma så att den får umgås med sina kompisar.
Jag bytte ju bort min 8-platsers Reiner-låda mot en 6-platsers så de får tyvärr inte plats på samma ställe. Men jag är på gång att bygga om hemma och då har jag en bra lösning på gång som kombinerar säkerhet och tillgänglighet.
Klart att du måste ha en lösning där alla kan synas! Det kanske inte är helt lätt att kombinera det med säkerhet men kul om det går
Gissar att du inte vill posta bild på den färdiga lösningen sen?
Vore kul att seNä, det kommer jag inte posta offentligt men kan absolut maila och visa
Rainerboxarna som ibland nämns, de är de här, eller hur? Var köper ni dem, är det här originalförsäljaren eller finns det någon annan försäljningskanal? Och jag läste någonstans om mindre eller mjukare kuddar som passar i boxarna, var hittar man dem?Jag bytte ju bort min 8-platsers Reiner-låda mot en 6-platsers så de får tyvärr inte plats på samma ställe.
Rainerboxarna som ibland nämns, de är de här, eller hur? Var köper ni dem, är det här originalförsäljaren eller finns det någon annan försäljningskanal? Och jag läste någonstans om mindre eller mjukare kuddar som passar i boxarna, var hittar man dem?
https://www.ebay.com/itm/RAINER-watch-box-for-8-watches-made-from-solid-wood-Brand-new/292370983888?_trkparms=aid=222007&algo=SIM.MBE&ao=2&asc=47301&meid=721db76c974148b1a940a1ff0c2debad&pid=100005&rk=5&rkt=6&sd=292395424344&_trksid=p2047675.c100005.m1851
Men det är samma sort?Jag har köpt båda mina här på KS. Bara hålla utkik, de dyker upp med jämna mellanrum.
Men det är samma sort?
Vackert.Sinn kronograf-trippel...
Vackert.
Loggade in för första gången på flera veckor (för att kolla Sinn-tråden), och man blir ju allt annat än besviken!
Känns lite B att åka till Eriksson om några veckor för att prova en modern 103...
Vackert.
Loggade in för första gången på flera veckor (för att kolla Sinn-tråden), och man blir ju allt annat än besviken!
Känns lite B att åka till Eriksson om några veckor för att prova en modern 103...
Inget stenskott i bandhornet än?
Lite stolt! Repor på en UX, ingen jäkla deskdiving här inte
Inget stenskott i bandhornet än?
Haha, han är hård den där tyskenInget än, men det är bara en tidsfråga
Funderade på att snöra fast den i fronten på bilen på väg upp till Sälen igår, men vill undvika repor. På bilen, alltså
Nu börjar det likna något! Grattis
Lite stolt! Repor på en UX, ingen jäkla deskdiving här inte
Blev med 556 A idag efter ett besök hos Erikson i Summan. Svart Hirsch med deployant blev det.
Snygg kombo där!Blev med 556 A idag efter ett besök hos Erikson i Summan. Svart Hirsch med deployant blev det.
Det blir tätare, 103:an är tät till 200mSnygg kombo där!
Ang skruvade pushers på 103:an, exakt vad gör dom för nytta? Blir det tätare och stabilare?