Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
104 med vit tavla verkar vara en acquired taste. Börjar gilla den mer och mer!Bjussar på 104 och rödkol
Tycker man får mkt finare kontraster på index och visare med svarta konturer och vit lysmassa istället för vit på vit som med svart urtavla104 med vit tavla verkar vara en acquired taste. Börjar gilla den mer och mer!
Vill du spara en slant finns det ju två att välja på i köp och säljVar in på Erikson Ur idag och provade en UX och f@n vad det skapade ha begär.
Vill du spara en slant finns det ju två att välja på i köp och sälj
Där har du bättre koll än mig. Aldrig brytt mig om UX pga storleken tyvärrDet är väl dessutom två olika modeller av UX på Köp&Sälj, så det är bara att välja vilken som passar ens smak bäst
Hur menar du storlek jag tycker inte den känns stor alls och jag har inga jätte handleder.Där har du bättre koll än mig. Aldrig brytt mig om UX pga storleken tyvärr
Skrämd av måtten. Har precis sålt av en Seiko samurai 44mm pga att den känns för stor. Har 16cm handled och trivs bäst under 40mmHur menar du storlek jag tycker inte den känns stor alls och jag har inga jätte handleder.
Lite med inspiration från citerat inlägg så är jag på jakt efter en 104. Någon som ska avyttra? @Nissenutz din är också intressant...Tack du! Inte helt vanligt att se 104 på finelänk. Tror jag är ensam om det i tråden?
Tänkte ev sälja den men först ska den ut och resa (lämnar mystiken där)
Den ska just nu ut resa, utan mig dock. Ni i tråden kommer bli varse vad de innebär Efter resan vet jag om den ska säljas eller ej. Det var lite vemodigt att börja packa ihop den och vet inte riktigt vad jag är ute efter istället för den heller.Lite med inspiration från citerat inlägg så är jag på jakt efter en 104. Någon som ska avyttra? @Nissenutz din är också intressant...
Är den PVD-behandlad? Är kanske bara ljuset som lurar ögat.
Fytusan vad snyggt. Det välvda glaset får verkligen tavlan att visa sig riktigt braSinn 103B
Fytusan vad snyggt. Det välvda glaset får verkligen tavlan att visa sig riktigt bra
Haha ska jag ta bort min citering?Men tusan var snabb du var med att svara Jag raderade ju inlägget. Vintern är inte så snäll mot min hud så jag tyckte att bilden såg lite tråkig ut. Måste köra hudlotion innan jag tar wrist-shots
Haha ska jag ta bort min citering?
Har själv 17cm handled och jag upplevde den inte som stor alls mycket för att bandhornen inte står rätt ut utan är nerböjda vilket gör att den inte upplevs så stor.Skrämd av måtten. Har precis sålt av en Seiko samurai 44mm pga att den känns för stor. Har 16cm handled och trivs bäst under 40mm
Har själv 17cm handled och jag upplevde den inte som stor alls mycket för att bandhornen inte står rätt ut utan är nerböjda vilket gör att den inte upplevs så stor.
Hej första inlägget på klocknsnack men följt den här tråden ett tag och blivit väldigt sugen på att köpa en sinn. Funderar på beställa en EZM 3F med Stainless steel two-link, H-link, men är lite fundersam som jag förstår kortar sinn.de länken efter ens mått vilket är schysst, men är lite rädd att dom ska korta för mycket och man ska behöva be om extra bitar, eller kommer länkbitarna dom tagit av med i beställningen? Hur har det funkat för er som beställt klockor från sinn.de med länk?