Aah, när man vet så kan man nog se det på bilden. Visst finns det fler U1:r som har färgad "Sinn"?
Åtminstone Sinn U1 Professional har röd Sinn-text.
EDIT: Lånad bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aah, när man vet så kan man nog se det på bilden. Visst finns det fler U1:r som har färgad "Sinn"?
Just ja, den var det jag tänkte på. En favorit bland U-1.Åtminstone Sinn U1 Professional har röd Sinn-text.
EDIT: Lånad bild
Hade ingen aaaaning om att bi hade en sådan?Höll på att glömma... Det är ju Sinn Saturday!
Se där ja!Hade ingen aaaaning om att bi hade en sådan?
Men då postar jag en Sinn med mitt livs först GT och lite lektyr.
Hade ingen aaaaning om att bi hade en sådan?
Jo den har jag ju sett så klart!Skämtar du. Har ju postat miljoner bilder på den
Länk på = Ny klocka
Jag har försökt att köra Sinn Saturday sen den införskaffades. Bästa dan i veckan och bästa forumtråden på KS.Jo den har jag ju sett så klart!
Men jag visste inte at vi hade en Sinn saturday? Eller förresten, när jag tänker efter så kanske....
Sinn samstag it is!Höll på att glömma... Det är ju Sinn Saturday!
Sehr gut! Ännu bättre!Sinn samstag it is!
Sehr gut! Ännu bättre!
Kan tycka att fraktkostnaden är i överkant. €1000!!! Scam?
UX, vad annars? Snyggt med svart vridring, det vill jag också haSinn saturday var det, ja! Men vad kör ni för några fritidsklockor?
UX, vad annars? Snyggt med svart vridring, det vill jag också ha
Om inte jag minns fel sitter @UncleBear på en sån.Jag tycker att denna Frankfurt-kronograf med fine-link är galet snygg. Är det någon här som har en som kan ge ett utlåtande?
Fin och bra klocka som med sitt verk tyvärr bygger lite på höjden, annars perfekt.Jag tycker att denna Frankfurt-kronograf med fine-link är galet snygg. Är det någon här som har en som kan ge ett utlåtande?
Hade ingen aaaaning om att bi hade en sådan?
Jag drack min första för en månad sedan. Det här var min första egengjorda.Damn! Livs första GT? Berrätta om din upplevelse, kan rekommendera dig Grand Hotells GT ifall du har vägarna förbi Lund
Hahaha! Jag citerarar Filip och Fredrik.Jag drack min första för en månad sedan. Det här var min första egengjorda.
Har aldrig varit mkt för groggar. Tills nu.
Sinn 356 Sonntag
Mycket fin, vågar man bada med en sådan?Sinn 356 Sonntag
Tack!Mycket fin, vågar man bada med en sådan?