20' endast för tavlan..?
Japp. 20' för att lyfta bort den från produktionsbandet och inte stansa hål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
20' endast för tavlan..?
Galet!Japp. 20' för att lyfta bort den från produktionsbandet och inte stansa hål
Herregud, haha. De vill verkligen inte ha specialbeställningar. Så har vi iofs också gjort på jobbet. Man vill inte säga nej men man vill inte att kunden ska beställa så då sätter man helt orimliga priser.Japp. 20' för att lyfta bort den från produktionsbandet och inte stansa hål
Det låter intressant. Men är på semester ett par veckor till innan jag är hemma hos länken igen.Hej guys!
Jag är lite sugen på att testa den uppgraderade H-länken på min 556I M.
Så innan bytesannonsen skapas så kollar jag med er. Någon som har den nya H-länken och vill Byta mot en fine-link i superfint skick?
Hur lyckades du med övertalningen? De ville inte göra en enstaka och vägrar låta mig beställa en hel batch.Måste hoppa in i ett snabbt gästspel. Jag har fått ok på att beställa tavla till U1 utan datumfönster. Som hittat....endast 20'
De billigare versionerna har det inte ex 556, väljer du en dykare så är det ubåtsstål. Lycka till med ditt val av Sinn.Har hört att Sinn använder stå i Ubåtsstål i sina klockor.. är det bara en viss modell eller flera? Låter sjukt lockande!!
De billigare versionerna har det inte ex 556, väljer du en dykare så är det ubåtsstål. Lycka till med ditt val av Sinn.
Här har du de flesta (alla?) i ubåtstålSatan va häftigt!! Nu sparkar det ordentligt i förstagångs köp Sinn nerven!!
Har hört att Sinn använder stå i Ubåtsstål i sina klockor.. är det bara en viss modell eller flera? Låter sjukt lockande!!
Precis. Man köper 104. Wink winkTvå Ux och en U1s på förstasidan på köp och sälj?!
Vad händer? U-serien är ju den ballaste Sinnen som finns! Den säljer man inte!
Precis. Man köper 104. Wink wink
Två Ux och en U1s på förstasidan på köp och sälj?!
Vad händer? U-serien är ju den ballaste Sinnen som finns! Den säljer man inte!
Fattar inte att ingen köpt den. Den är ruskigt fin med vita tavlanPrecis. Man köper 104. Wink wink
Hehe jag skulle kunna tänka mig testa en 103Va?! Man säljer inte 104:an!
Man köper 103:an
Har ju inte legat ute så länge. Haft en del intressenter innan annonsen kom ut men kanske låg lite högt i pris då. Så la ut den nu för vad jag anser rimligt. Har inte så bråttom att sälja hellerFattar inte att ingen köpt den. Den är ruskigt fin med vita tavlan
Nä, det är väl min annons bevis på..U-serien...säljer man inte!
Va?! Man säljer inte 104:an!
Man köper 103:an
Testar Nato på min 104:a, någon som har tips på färg som skulle liva upp och göra 104:an till den perfekta sommardinkan?
Snyggt! @Mankebank
Har funderat på ett helvitt Nato också, eller kanske ljusblått...
Vänligen betala boten som kommer på posten.
Hoppsan Kerstin