• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

TomGanks

Panerai
Vet inte om det har att göra med mina aktiviteter, värmen eller klockinköpet men jag har iaf duschat 5ggr på 36h nu givetvis med UX'n på handleden ;) 1 vecka kvar till Semester och en jävla massa badande :D
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
C12E2369-90A2-41C3-8462-5AF3B2316902.jpeg
 

Pieces

Omega
Är lite småspekulant och sugen på att testa 556 skall erkännas, sitter dock på en sarb033 idag som jag är mycket nöjd med.

Vore kul att se om ni Sinners kan försöka motivera mig över till andra sidan! ;)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Är lite småspekulant och sugen på att testa 556 skall erkännas, sitter dock på en sarb033 idag som jag är mycket nöjd med.

Vore kul att se om ni Sinners kan försöka motivera mig över till andra sidan! ;)
Två ganska olika klockor. Sarb är mer dress medan 556i är riktigt toolig. För 7k tycker iaf jag den är bra prissatt dessutom.

Behövs det mer? ;)
 

Pieces

Omega
Två ganska olika klockor. Sarb är mer dress medan 556i är riktigt toolig. För 7k tycker iaf jag den är bra prissatt dessutom.

Behövs det mer? ;)

Tycker de ser så "besläktade" ut på bild och går i valet och kvalet om inte 104 skulle vara ett bättre alternativ för en lite bredare klockrepertoar och insteg till Sinn.
Tycker dock att 556 är riktigt snygg, hade varit ett givet köp om jag inte redan satt på Seikon :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Tycker de ser så "besläktade" ut på bild och går i valet och kvalet om inte 104 skulle vara ett bättre alternativ för en lite bredare klockrepertoar och insteg till Sinn.
Tycker dock att 556 är riktigt snygg, hade varit ett givet köp om jag inte redan satt på Seikon :)
104 är klart annorlunda mot 556i. Jag borde veta då jag ägt båda. Finns en 104 på K&S :rolleyes:
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Tycker de ser så "besläktade" ut på bild och går i valet och kvalet om inte 104 skulle vara ett bättre alternativ för en lite bredare klockrepertoar och insteg till Sinn.
Tycker dock att 556 är riktigt snygg, hade varit ett givet köp om jag inte redan satt på Seikon :)
Tycker inte 556 och sarben upplevs som liknande alls, har ägt båda. Dessutom är 556 mycket bättre enligt mig. Köp! ;)
 
Topp