Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två ganska olika klockor. Sarb är mer dress medan 556i är riktigt toolig. För 7k tycker iaf jag den är bra prissatt dessutom.Är lite småspekulant och sugen på att testa 556 skall erkännas, sitter dock på en sarb033 idag som jag är mycket nöjd med.
Vore kul att se om ni Sinners kan försöka motivera mig över till andra sidan!
Två ganska olika klockor. Sarb är mer dress medan 556i är riktigt toolig. För 7k tycker iaf jag den är bra prissatt dessutom.
Behövs det mer?
104 är klart annorlunda mot 556i. Jag borde veta då jag ägt båda. Finns en 104 på K&STycker de ser så "besläktade" ut på bild och går i valet och kvalet om inte 104 skulle vara ett bättre alternativ för en lite bredare klockrepertoar och insteg till Sinn.
Tycker dock att 556 är riktigt snygg, hade varit ett givet köp om jag inte redan satt på Seikon
Jag skrev en liten jämförelse av 556i och 104 härTycker de ser så "besläktade" ut på bild och går i valet och kvalet om inte 104 skulle vara ett bättre alternativ för en lite bredare klockrepertoar och insteg till Sinn.
Tycker dock att 556 är riktigt snygg, hade varit ett givet köp om jag inte redan satt på Seikon
Tycker inte 556 och sarben upplevs som liknande alls, har ägt båda. Dessutom är 556 mycket bättre enligt mig. Köp!Tycker de ser så "besläktade" ut på bild och går i valet och kvalet om inte 104 skulle vara ett bättre alternativ för en lite bredare klockrepertoar och insteg till Sinn.
Sitter det Elaboré eller Top i 556an?
Verkar vara blandade bud när man googlar
Finns en 104 på K&S
Vitt är ju nya hypen!Söker dessvärre en svart urtavla
Gillar A-varianten!Tittar in här lite för sällan..
556A säger hej!
A är bra och för mig mer åtråvärd i kombo med annat. Gillart!Tittar in här lite för sällan..
556A säger hej!
A är bra och för mig mer åtråvärd i kombo med annat. Gillart!
Japp. Var väldigt nära att köpa storebror 856 för nåt år sedan...Samma här. 556i är rent krasst, och rent estetiskt den snyggare. Men som wild card, bland andra dinkor (i synnerhet om man, som jag, är torsk på stavindex) är A grym!
Även 857 är grym. Den i kombo med väggklockan av 857 har lockat mig länge..Japp. Var väldigt nära att köpa storebror 856 för nåt år sedan...
Även 857 är grym. Den i kombo med väggklockan av 857 har lockat mig länge..
Har inte testat den men gillar utseendet. Någon annan Sinner får svara.Hur är vridringen på 857? Måste medge att jag har lite svårt för de jag prövat (EZM13 och U1)..
Ser bra ut ja, fick du sålt din fine-link, annars kan du dra ett pmNy länk!
Jag gillar verkligen att den blir lite sportigare med H-länken.
Jag säger som @mofo ”Den är bra”.
Ser bra ut ja, fick du sålt din fine-link, annars kan du dra ett pm
H-länk på 556i och finelänk på 104.Ny länk!
Jag gillar verkligen att den blir lite sportigare med H-länken.
Jag säger som @mofo ”Den är bra”.
Helt med!!H-länk på 556i och finelänk på 104.