• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Pelarn

Patek
2-Faktor
U1S
19A5D45D-FAA4-41D7-9259-BCAF4FF75534.jpeg
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Heads up Sinners!
Jag kommer att lägga ut min 556 I M under nästa vecka.
Skicka pm om du är intresserad :):heart:
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
:)

@Moorflax vet du jag har den senaste veckan kommit till en jäkla märklig men fin insikt. Jag kommer aldrig äga en keeper tror jag. Jag letar inte heller efter ”den perfekta” klockan. Jag gillar helt enkelt att testa olika klockor. Och känna vad dem gör med mig, hur dem får mig att känna.
Så jag kommer att testa mig fram, högt och lågt, släppa på (min) prestige. Och testa dem klockor jag är nyfiken på.
Och det känns så j@vla spännande! :happyhappy:
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
:)

@Moorflax vet du jag har den senaste veckan kommit till en jäkla märklig men fin insikt. Jag kommer aldrig äga en keeper tror jag. Jag letar inte heller efter ”den perfekta” klockan. Jag gillar helt enkelt att testa olika klockor. Och känna vad dem gör med mig, hur dem får mig att känna.
Så jag kommer att testa mig fram, högt och lågt, släppa på (min) prestige. Och testa dem klockor jag är nyfiken på.
Och det känns så j@vla spännande! :happyhappy:
+1
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
:)

@Moorflax vet du jag har den senaste veckan kommit till en jäkla märklig men fin insikt. Jag kommer aldrig äga en keeper tror jag. Jag letar inte heller efter ”den perfekta” klockan. Jag gillar helt enkelt att testa olika klockor. Och känna vad dem gör med mig, hur dem får mig att känna.
Så jag kommer att testa mig fram, högt och lågt, släppa på (min) prestige. Och testa dem klockor jag är nyfiken på.
Och det känns så j@vla spännande! :happyhappy:
Har du testat en U1:a?
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Förstår inte varför jag gjorde mig av med min 556i i våras. Vill hur som helst köpa tillbaka modellen om någon går i sälj-tankar. På länk.
Skicka ett PM om intresse finns!
/Viwe
 
Topp