• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Helt med!! :)
Som den vita 104:an du har. Kan inte tänka mig annan länk på den.
Precis. Jag tycker den passar så sjukt bra mot boetten och stilen på 104 i övrigt.
IMG_20180521_143340-01.jpeg

Den är nerpackad för att vara redo att skickas iväg men snart kanske den packas upp igen istället :p

Tack! Är nästan löjligt nöjd med klockan, så nästa steg är att testa ett läder från tex hirsch performance för att se hur den funkar vid mer dressade tillfällen. Kombon dykare + läder är ju sällan ett förstahandsval, men jag kan vara beredd att göra ett undantag :)

Så lägg gärna upp bilder på ezm 3/3f/13 med läder. Skulle vara bra med litet input där.

Såg den. Riktigt läcker bild och go känsla den förmedlar :)

Tackar! Precis sådär den ska användas, funkar grymt bra som jobbklocka. Skön känsla att inte behöva ha något ovärdigt skrot på armen bara för att man ska jobba och hamna i situationer man inte vill utsätta finklockorna för. UX är en helt genial klocka, verkligen essensen av Sinn för mig.

Yay, äntligen med i klubben... trodde jag ja.
Budade hem den här fantastika panda 103 A Sa på eBay
E5AF03F9-7ADF-4CFC-9DC9-E251056E8A28.jpeg

Paketet levererades till, men processades inte på Global Shipping Center. Så det kom aldrig fram till mig.

Sjukt tråkigt! Men eBay har bekräftat att det täcks av money back garantien, så det var ju skönt i alla fall.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Luften gick ur mig litegrann.

Yay, äntligen med i klubben... trodde jag ja.
Budade hem den här fantastika panda 103 A Sa på eBay
E5AF03F9-7ADF-4CFC-9DC9-E251056E8A28.jpeg

Paketet levererades till, men processades inte på Global Shipping Center. Så det kom aldrig fram till mig.

Sjukt tråkigt! Men eBay har bekräftat att det täcks av money back garantien, så det var ju skönt i alla fall.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Luften gick ur mig litegrann.
Går det inte att lösa så att du får klockan?
2F4326B0-B82D-4097-89E5-72369617DB04.jpeg

UX jobbar på flitigt! Idag backade den in här för att lossa :)
UX sdr är ju helrätt!

Jag trodde jag skulle vänja mig snabbt med 836:ans stora urtavla, eftersom jag gillar klockan så mycket. Men... nog känns den stor! 836:an är tunnare än de flesta Sinnmodeller. Kan det, paradoxalt nog, göra att den upplevs större??
Klocka2.jpg
43 mm utan bezel gör ju att tavlan ÄR väldigt stor.
Jag oroar mig för 856:an och den är bara 40 mm så vågar inte köpa någon innan jag provat den på armen.

Tillbaka
Topp