Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt att se!!! Jag är svårt nyfiken på denna. Har du fler bilder så bomba gärna på.Frågar mig varför denna trevliga klocka egentligen får så pass lite handledstid?!
Om du inte läst tidigare så har jag gjort nån slags recension: https://klocksnack.se/threads/sinn-856-s-utc.29102/#post-863227Härligt att se!!! Jag är svårt nyfiken på denna. Har du fler bilder så bomba gärna på.
Det jag är mest orolig för är att den ska kännas stor, jag har 17 cm handleder och bär en U1 men bezeln gör ju att den inte ser så stor ut.
vad tycker du om klockan?
Härligt, tack!Om du inte läst tidigare så har jag gjort nån slags recension: https://klocksnack.se/threads/sinn-856-s-utc.29102/#post-863227
Den är absolut inte för stor, jag har lite mindre handleder än du men upplever den inte alls som stor på nåt sätt.
Stooort ha begär efter u1:an men verkar svalt med att kränga eller byta bort en breitling mot sinn..hmm kan va att alla sinn ägare är sjukt nöjda.
Breitlings verkar ganska svalt på köp och sälj.Stooort ha begär efter u1:an men verkar svalt med att kränga eller byta bort en breitling mot sinn..hmm kan va att alla sinn ägare är sjukt nöjda.
För att inte tala om SinnBreitlings verkar ganska svalt på köp och sälj.
Ja de känns lite så :-/ jaja de går upp o ner hela tiden. Bumpa fram breitling tråden i massor så stiger de igen har inte jätte bråttom med att sälja. Är sugen på en u1 eller en seiko mm300. Får se vad som dyker upp först,de köper jagBreitlings verkar ganska svalt på köp och sälj.
+1 på den. Ingen som vill ha 104 iafFör att inte tala om Sinn
Det är nog bara Råålex i stål som går att sälja för tillfället.+1 på den. Ingen som vill ha 104 iaf
Ah juste! vad dum jag är det är ju fel på priset på min 104! Måste öka till 40% över list, då jävlar är den såld på 5min!Det är nog bara Råålex i stål som går att sälja för tillfället.
Ja, det är över list som gällerAh juste! vad dum jag är det är ju fel på priset på min 104! Måste öka till 40% över list, då jävlar är den såld på 5min!
Jag har nyligen blivit ägare till den större modellen 836. Den har en diameter på 43, vilket är 3 mm större än 856. Det är ju stort men trots mina capellinihandleder så trivs jag med storleken. Jag gillar allt "glaset".Härligt att se!!! Jag är svårt nyfiken på denna. Har du fler bilder så bomba gärna på.
Det jag är mest orolig för är att den ska kännas stor, jag har 17 cm handleder och bär en U1 men bezeln gör ju att den inte ser så stor ut.
vad tycker du om klockan?
Är det kryptonit i den där tavlan ellé?
PärlemorÄr det kryptonit i den där tavlan ellé?
Är du säker? Ser kosmiskt ut.Pärlemor