• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Tack för svar och första tjing. Jodå, en sådan annons har legat ute lääängee...
Edit: sorry till övriga för jag upptagit tråden i borderline eget ärende!
Ibland har man tur, testa att lägga upp en köpesannons om du inte redan gjort det vill säga.
Kan trösta dig med första tjing på min om den får vandra vidare.
Får se hur bra vi trivs ihop helt enkelt:)

Längesedan jag kunde vara med och mysa i denna underbara tråd, idag gör jag en blygsam entré och hälsar mig själv välkommen tillbaka:)
Paketöppning hittar ni här, på återseende!
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/page-656#post-2603435

Dubbelgrattis :) Ingen dålig kombo det där! 144 är numera i Tyskland och segelflyger med nya ägaren och var del i en bytesaffär med en Sinn 903.

EDIT: Det är Sinn-GTG på gång i sommar förresten troligtvis utanför Uppsala :)

Senast ändrad:
Dubbelgrattis :) Ingen dålig kombo det där! 144 är numera i Tyskland och segelflyger med nya ägaren och var del i en bytesaffär med en Sinn 903.

EDIT: Det är Sinn-GTG på gång i sommar förresten troligtvis utanför Uppsala :)
Då lever den ett gott liv i moderlandet med andra ord!:)
903an är en väldigt läcker klocka.
Där ser man, låter trevligt. Har jag möjligheten att delta så kommer jag gärna!

Är det någon som möjligtvis äger en 358 DIAPAL här i tråden som skulle kunna dela med sig av lite bilder samt hur du trivs med klockan? Är ruggigt sugen..:rolleyes:

Vette sjutton om det överhuvudtaget har funnits någon Diapal-modell i tråden. Kul om det skulle dyka upp ett ex :)
Vad synd, hade varit kul att få höra lite tankar ang modellen från någon som ägt klockan!
Man ska smida medans järnet är varmt.. :p

Tyvärr ingen erfarenhet av den. Men riktigt häftig klocka. Säger köp! :D
Haha.. man brukar säga så:rolleyes:
Ska ta mig en funderare, som man också brukar säga, njuta lite av UX och 103an först!

Gillar verkligen den lite mer moderna 103an.
:)

6673839F-2295-4511-8520-5B5F8AAC122D.png

en 103 med plexi är ju snyggt vintage-stukad.
Ovan 103 i titan, safirglas och tuffare visare är långt ifrån vintage.
Skoj att en och samma klocka kan ha så annorlunda kläder och därmed en annorlunda approach.

en 103 med plexi är ju snyggt vintage-stukad.
Ovan 103 i titan, safirglas och tuffare visare är långt ifrån vintage.
Skoj att en och samma klocka kan ha så annorlunda kläder och därmed en annorlunda approach.
Ja faktiskt! Och egentligen är det väl samma case (?) på både 104 och EZM också? Det ökar ju bredden ytterligare isf!

Tillbaka
Topp