• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

DON efter person!
98A49372-81F8-4FE9-A749-A800371614D9.jpeg

Där är jag beredd att hålla med :) Man kan inte få allt i en modern klocka känns det ibland som tyvärr, men ändå ett ruggigt bra släpp.

Det går ju alltid att modda i och med att det inte är någon AR-kapsel :)

Är det förresten inte lite konstigt att Sinn hänger kvar vid AR-beteckningen då de inte längre använder Argon utan Kväve och således borde N-märka tavlorna?

Det går ju alltid att modda i och med att det inte är någon AR-kapsel :)

Är det förresten inte lite konstigt att Sinn hänger kvar vid AR-beteckningen då de inte längre använder Argon utan Kväve och således borde N-märka tavlorna?
Ja det skulle ju gå. Tänkte på det också när jag kollade runt på lite olika modeller. Borde ju definitivt bytas märkning, bara konstigt att ange en gas som faktiskt inte finns i klockan.

Jag gissar på en kopp till :smug:
(som för övrigt var skitsnygg)
Kan man köpa dessa på sinn-sajten?
Edit: är det inte en U2 så gissar jag på U3

Lite osäker på det, jag fick den som lite bonus av ständigt lika trevliga @ERIKSON URHANDEL. Så in och köp en fin Sinn av dem så kan du säkert flirta dig till en kopp du oxå :)

Gällande gissningsleken så vet flitiga trådläsare redan svaret. Hoppas som sagt hinna ta död på ev. kvarvarande spekulationer genom bildbevis i afton! :)

Tillbaka
Topp