Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bild på underverket, finns det?Min första sin blev en 556 med läderband. Riktigt nöjd då jag hittade en fin beggad och slapp köpa en ny.
Första dagen i en ny månad betyder att vi vänder blad i kalendern.
februari
Vad har vi då i mars?
Jo en riktigt trevlig Frankfurt Financial District Watch 6000 i i rosé guld!
Guld, diapal, tre tidszoner och 5 års garanti.
Vem blir först på KS?
Pris: 11950 euro
mars
Skitläcker, men för 120k kanske jag hellre hade köpt något mer lättflippat.
Edit: Hittade en ny i Tyskland för 84k. Kanske tur att jag redan köpt en dyr klocka i år.
Det kan de säkert lösaHade Sinn bjudit på frakten så...
Det kan de säkert lösa
Fasen att man är feg stackare i Rolexträsket.
februari
Vad har vi då i mars?
Vem blir först på KS?
mars
Edit: Hittade en ny i Tyskland för 84k. Kanske tur att jag redan köpt en dyr klocka i år.
februari
Vad har vi då i mars?
Vem blir först på KS?
mars
Vad var ditt första intryck av din favoritSinn?Min favorit. 903 ST
Bild på underverket, finns det?
Jag gillar verkligen den. SW500/7750. Kanske den vackraste klockan jag äger.Vad var ditt första intryck av din favoritSinn?
Snyggt! Gillar de vita sömmarna. Matchar det vita i tavlan och visarna.Och killgissade att lädret skulle passa. Tror jag har rätt
Har inte monterat än men som du skriver så tror jag det blir en toppenkomboSnyggt! Gillar de vita sömmarna. Matchar det vita i tavlan och visarna.
Bra där!Min tredje Sinn. Innan jag öppnade så tänkte jag catch release men den är ju mycket bättre än så
Läsbarhet högre än högst
Krigargubbarnas favorit
Skön stabbig länk och originalgummi
Är det 556A eller 856 (358 skrev jag först, blev fel där)?Min tredje Sinn. Innan jag öppnade så tänkte jag catch release men den är ju mycket bättre än så
Läsbarhet högre än högst
Krigargubbarnas favorit
Skön stabbig länk och originalgummi
Blir kanon ju! Att 556 an är så bra på länk gör att man gärna missar att den egentligen är ännu bättre på läder! Det framhäver den fina boetten på ett bra sätt!Har inte monterat än men som du skriver så tror jag det blir en toppenkombo
Hmm dyrt är det ju bara om det inte är värt pengarna o det vore väl fan o påstå att en fulgrön dykare i stål med konstiga proportioner skulle vara mer värd än den där... Men men alla är vi olika o marknaden har ju alltid rätt sägs detFörsta dagen i en ny månad betyder att vi vänder blad i kalendern.
februari
Vad har vi då i mars?
Vem blir först på KS?
mars
556aÄr det 556A eller 358?
På tal om Geckota så fick jag nyss hem ett av deras "Italien simple handmade" i Kudu läder. Afrikansk antilop tror jag. Anyway.... Jäkligt skönt o mjukt med "rätt" vintage känsla tycker jag. Får återkomma med 5000 mila rapport men kändes riktigt juste o passade 104an som en smäck!Blev helt ok. Geckota-läder på.
Blev helt ok. Geckota-läder på.
Arabic looks great!På tal om Geckota så fick jag nyss hem ett av deras "Italien simple handmade" i Kudu läder. Afrikansk antilop tror jag. Anyway.... Jäkligt skönt o mjukt med "rätt" vintage känsla tycker jag. Får återkomma med 5000 mila rapport men kändes riktigt juste o passade 104an som en smäck!
Lite kul var att jag efter köp sökte på modellen i Sinntråden och såg att det var jag själv som frekvent i flera år lyft fram modellen. Känns bra att ha den på armen efter att ha huggit snabbt på en annons. I stort sätt nära nyskick med minimal hairlines på spännet till länken och även inkluderat ett original silikon strap. Fick även med lite andra bonusband där jag överraskades av ett till synes helt nytt Borealis gummi. Känns som en väldigt mångsidig modell och har alltid gillat den matta tavlan...Arabic looks great!
Jag har sett några "i" versioner av 104 och varit nära men värja gång tänkte jag att jag skulle till slut bara vara besviken då det är "a" jag vilja ha! Gratis att du fick en!Lite kul var att jag efter köp sökte på modellen i Sinntråden och såg att det var jag själv som frekvent i flera år lyft fram modellen. Känns bra att ha den på armen efter att ha huggit snabbt på en annons. I stort sätt nära nyskick med minimal hairlines på spännet till länken och även inkluderat ett original silikon strap. Fick även med lite andra bonusband där jag överraskades av ett till synes helt nytt Borealis gummi. Känns som en väldigt mångsidig modell och har alltid gillat den matta tavlan...
Tack! A-team it is.Jag har sett några "i" versioner av 104 och varit nära men värja gång tänkte jag att jag skulle till slut bara vara besviken då det är "a" jag vilja ha! Gratis att du fick en!
Ja det finns en sträng som slås an. Min första lite dyrare klocka blev en Tudor BB36 men den stod mot en Omega SMPc och... en Sinn 856! Väldigt lik fast med mer teknikgodis. Fan nu börjar jag tänka uppgradering igenJag har alltid gillat siffror på klockor (även om index såklart är kanon också beroende på modell) och på Sinn klockorna (både 104 o 556) så blir dom lite mer flygare o lite mer vintage så vi kan bilda en liten arabisk underkult här! 103 orna kan ju då få fribiljett!