Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På kalas. Skymtar ytterligare en Sinn. 756?
Lyckan
Det är ju sjukt bra AR på Sinn klockorna. Har hittills inte haft någon klocka som varit lika bra på det området. Nära men inte helt. Det gör stor skillnad tycker jag o är en del av Sinn charmen! Grattis! (Toksnygg på MN strap!)Såååå det kan ha blivit ett köp tillslut. Efter mycket om och men och säkert uppåt 2 års trånande (och velande).
Det här är min första "dyra" klocka. Seikon är min första automat (den ser verkligen ut som en gråblek tallrik i jämförelse).
Det är helt ok att äga fler än en klocka. Jag vet att några här på KS som faktiskt gör såHar sakta men säkert insett att jag inte kommer kunna slita mig från OQ:en.
Har märkt att jag har väldigt svårt för att sälja av, man har ju köpt den för att den tilltalar en från första början .
Det är helt ok att äga fler än en klocka. Jag vet att några här på KS som faktiskt gör så
Passar väldigt bra till den svarta boetten!Sailclothet har utkonkurrerat natot till 143:n. Ruskigt bekvämt och tycker att det matchar klockan finfint.
Väntans tider. Spännande.Härliga tider
Väntans tider. Spännande.
Ha tålamod när du ska meka på länken.Nu har en vit 104:a landat i Umeå!
Hunnit testa några olika band. Hittills ligger det här i sailcloth (hadley-Roma ms744) bäst till. Inte tagit på länken än men det kommer också testas.
Otroligt trevlig klocka.
Nu väntar jag bara hem min 103:a som är på service så får vi se om de kan samsas eller om någon måste lämna.
Ha tålamod när du ska meka på länken.
MYCKET tålamod.
Alternativt stäng in dig i ett rum där inte någon kan höra dig svära
Haha ja gör det. Det är så jädrans tajt att få dit ändlänkarna. Fördelen är att det är noll spel när de väl är på platsSpännande! Låter som en utmaning.
Kanske ska vänta med att försöka sätta på den till helgen då.
Nu har en vit 104:a landat i Umeå!
Hunnit testa några olika band. Hittills ligger det här i sailcloth (hadley-Roma ms744) bäst till. Inte tagit på länken än men det kommer också testas.
Otroligt trevlig klocka.
Nu väntar jag bara hem min 103:a som är på service så får vi se om de kan samsas eller om någon måste lämna.
Den ser verkligen kalasbra ut på sailcloth. Vilken grym sommarklocka du har skaffat dig
Sweeet! Grattis till den!En duglig beater Kul med flyback. Bonus att säljaren slängde med ett oanvänt bund efter att dealen redan var klar.
Snyggt!En duglig beater Kul med flyback. Bonus att säljaren slängde med ett oanvänt bund efter att dealen redan var klar.
Fin! Kul med nåt ovanligt! Du får byta nick till Kronografkungen.En duglig beater Kul med flyback. Bonus att säljaren slängde med ett oanvänt bund efter att dealen redan var klar.
Grattis, underbar!En duglig beater Kul med flyback. Bonus att säljaren slängde med ett oanvänt bund efter att dealen redan var klar.
Sinn hyllar din modell nu på sin(n) Instagram!Från igår kväll när det regnade lite.
En duglig beater Kul med flyback. Bonus att säljaren slängde med ett oanvänt bund efter att dealen redan var klar.
Sweeet! Grattis till den!
Snyggt!
Hur cool som helst!
Liknar en Heuer Bundeswehr va? Finns det någon spännande historia som kopplar ihop modellerna?
Fin! Kul med nåt ovanligt! Du får byta nick till Kronografkungen.
Grattis, underbar!
Riktigt krispiga siffror på den, fyll gärna på lite mer info om modellen.
Grattis! Riktigt stilig. Dessutom första gången Bund inte uppenbarar sig som den styggelse det brukar vara
I know .Sinn hyllar din modell nu på sin(n) Instagram!
Man blir alltid lite extra glad när ens egen modell är i fokus för en dag.I know .
Men det gör de ju med jämna mellanrum så!
Grymt fin modell o perfekt ngt patinerat men ändå superskick. grattis!En duglig beater Kul med flyback. Bonus att säljaren slängde med ett oanvänt bund efter att dealen redan var klar.
Grymt fin modell o perfekt ngt patinerat men ändå superskick. grattis!