Tackar . Svart vitt och grått. My favorite.Det där gillade jag! Riktigt snygg kombination.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar . Svart vitt och grått. My favorite.Det där gillade jag! Riktigt snygg kombination.
Höjden är inget egentligt problem på denna variant av 103 men däremot modellerna med safirglas och glasbaksida har jag upplevt som oproportionerligt höga såsom många 7750-kronografer kan vara.
Tyckte H-länken till 556i var lite bråkig men finelänken till 104 är hopplös.
Fördelen är som sagt att det är noll glapp när de väl är på plats
Snyggt att bjuda in, hade varit grymt kul men tid och avstånd är ett problem.Kommer vara på Erikson en stund om någon är i närheten och vill kika i lådan
Mycket snygg! Vilken ref är det där?Trevlig helg sinnisters!
Vad ska du göra där med alla klockor ?Kommer vara på Erikson en stund om någon är i närheten och vill kika i lådan
Du vet att du vill ha en, föresten tror jag inte du vågar!Man kanske skulle köpa en Sinn?
Det är en 103 från sent 80/tidigt 90-tal. Tyvärr inte helt vanligt att hitta denna konfiguration tyvärr, men jag håller med, den är väldigt trevligMycket snygg! Vilken ref är det där?
Vad ska du göra där med alla klockor ?
Neeeej!! Jag vill ha min 556:a nu..Jag hade några småärenden och sen skulle jag vidare till min svåger som ville se klockorna
Arktis kommer troligtvis in nästa sändning som Erikson får från Sinn, men 556I är fortfarande slut nere i Frankfurt.
Troligen en väl kalibrerad ruckning!Sinn 856 UTC i hängmatta.
Tappade den i golvet så den började gå annorlunda men den går nu bättre än nånsin...
Ah. Trodde det kunde vara någon special edition.Det är en 103 från sent 80/tidigt 90-tal. Tyvärr inte helt vanligt att hitta denna konfiguration tyvärr, men jag håller med, den är väldigt trevlig
104 eller 556...det är den stora frågan
Jepp, det var jag!Någon här som vann 556:an på Tratten nyss?
Ser fram emot min första Sinn!
Har ni några tips kring val av serviceställe samt serviceintervall?