Riktigt trevlig! SnyggtEn duglig beater Kul med flyback. Bonus att säljaren slängde med ett oanvänt bund efter att dealen redan var klar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevlig! SnyggtEn duglig beater Kul med flyback. Bonus att säljaren slängde med ett oanvänt bund efter att dealen redan var klar.
Hmm ordet "perfekt" ligger nära till hands!Tack Fick till en lite bättre bild nyss när glaset inte har en massa ivriga fingerkladdmärken
Finn ett fel. Det var med blandade känslor jag packade en kartong igår som nu är på väg ner till Tyskland.
Hm, ja snart är det bara koreografer kvar Bara 809 som sticker ut.
Ligger efter i tråden, men vad är det för ref på den som är högst upp till höger?
Det är en Sinn 101B
Snyggt band på också. Blir kul att få se den på det utlovade gummit med
Hade ett chronograf-sug sedan en tid tillbaka så jag plockade upp denna pjäs i går.
En 103 ST
Första intryck är att den bär ganska litet då den är ganska kort.
Den upplevs fortsatt rätt knubbig men bär bättre än varianten med glasbaksida jag provat tidigare.
I övrigt är den härligt vintage i design och material och känns hörligt funktionell på klassiskt Sinn-manér.
Ha tålamod när du ska meka på länken.
MYCKET tålamod.
Alternativt stäng in dig i ett rum där inte någon kan höra dig svära
Hade ett chronograf-sug sedan en tid tillbaka så jag plockade upp denna pjäs i går.
En 103 ST
Första intryck är att den bär ganska litet då den är ganska kort.
Den upplevs fortsatt rätt knubbig men bär bättre än varianten med glasbaksida jag provat tidigare.
I övrigt är den härligt vintage i design och material och känns hörligt funktionell på klassiskt Sinn-manér.
Med eller utan svordomar?Lyckades faktiskt få på länken igår. Riktigt bekväm men tycker att klockan gör sig bättre på sailcloth-bandet så det åkte snabbt på igen.
Vilka modeller är svåra att montera på/av länk på? De jag har haft (h-länkar till 104 och 556) har det gått bra på.Med eller utan svordomar?
Vilka modeller är svåra att montera på/av länk på? De jag har haft (h-länkar till 104 och 556) har det gått bra på.
Där har det gått åt lite svordomarU1 är helt hopplöst. Jag slutade använda länk när Filip slutade jobba på Erikson
Tyckte H-länken till 556i var lite bråkig men finelänken till 104 är hopplös.Vilka modeller är svåra att montera på/av länk på? De jag har haft (h-länkar till 104 och 556) har det gått bra på.
Med eller utan svordomar?
Vilka modeller är svåra att montera på/av länk på? De jag har haft (h-länkar till 104 och 556) har det gått bra på.
Asch jag håller med dig! Det är inte alls överdriver svårt. 104an är väl lite värre men inte svårare än en del andra jag har eller har haft. 556 helt normal.Vilka modeller är svåra att montera på/av länk på? De jag har haft (h-länkar till 104 och 556) har det gått bra på.
Aldrig monterat finelänk så törs inte svara för det!Asch jag håller med dig! Det är inte alls överdriver svårt. 104an är väl lite värre men inte svårare än en del andra jag har eller har haft. 556 helt normal.
H-länken dock...
103st är riktigt trevlig men jag har ändå varit lite framåt tillbaka i vad jag tycker om min. Men nu när den är inne på service och man ser så här trevliga bilder på andras så saknar jag den. Man saknar inte kon innan båset är tomt.
Sommarklockornas Chuck Norris Grattis till ett riktigt bra val av klocka.
103 St är verkligen det bästa av två världar Jag tycker inte att höjden är något problem då en stor del är det mysiga glaset.
Det där gillade jag! Riktigt snygg kombination.Lite mer utzoomat